loading...
کاغذ دانلود
Yosef بازدید : 185 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

CD Autorun Creator v6.6

 

دانلود CD Autorun Creator v6.6 - نرم افزار طراحی اتوران های حرفه ای

خلق و طراحی یک اتوران حرفه ای مستلزم بهره گیری از نرم افزاریست که علاوه بر دارا بودن قابلیت های فراوان دستان کاربران را برای انجام هرکاری باز بگذارد. نرم افزاری می تواند در این زمینه موفق عمل کند که بتواند در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه سختی و البته به واسطه سهولت در استفاده زیباترین اتوران ها را برای انواع لوح های فشرده طراحی و پیاده سازی کند.
ساخت AutoRun علاوه بر این که جلوه خاصی به محصول یا همان لوح فشرده می دهد باعث می شود تا مرور آنچه درون این لوح فشرده قرار دارد آسان تر باشد ؛ از این جهت آسان که ممکن وقتی کاربری قرار است از یک لوح فشرده استفاده کند ممکن نتواند با توجه به دانشی که دارد محتویات درون لوح را مورد بررسی قرار دهد . به همین منظور است که اتوران ها کمک می کنند این عمل هرچه بهتر صورت پذیرد.
در این زمینه استفاده از نرم افزاری به نام CD Autorun Creator که از بهترین قابلیت ها برای طراحی و پیاده سازی اتوران ها بهره می برد می تواند کمک زیادی نماید تا هر کاربری بسته به نیاز و سلیقه خود AutoRun دلخواه خود را طراحی کند. تنها چند دقیقه نیاز است تا بتوان تمامی آنچه برای زیباتر شدن کار لازم است را کنار هم جمع کرده و یک اتوران زیبا و جذاب را با CD Autorun Creator طراحی نمود. قابلیت قرار دادن انواعی Object ها نظیر عکس ها ، متن ها ، موسیقی ها ، فایل های تحت وب و غیره مهم ترین نکته ای است که در استفاده از این نرم افزار به چشم می آید.
طراحی و ساخت صفحات Splash که قبل یا بعد از اجرای اتوران اجرا می شوند ، رایت آسان فایل هایی که توسط این نرم افزار تولید می شوند ، امکان نمایش و تست اتوران طراحی شده بدون رایت برروی لوح فشرده و به صورت کاملا شبیه سازی شده ، قابلیت ایجاد دستور برای منوها و فعالسازی آن ها و مواردی از این دست اشاره نمود. نسخه جدید این نرم افزار به تازگی ارائه شده است که حجم بسیار مناسبی هم دارد و برای کاربرانی که از سرعت اینترنت نسبت پائین بهره می برند می تواند یکی از گزینه های مناسب باشد.

Yosef بازدید : 812 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

http://uploadtak.com/images/o369_168.jpg

 

Angry Birds Star Wars یک بازی محبوب و فوق العاده زیبا می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . تقریبا همه کاربران اندروید نام این بازی زیبا را شنیده اند و یا آن را تجربه کرده اند ! در این نسخه از بازی که شامل ۲۰ مرحله فوق العاده زیبا و جدید می باشد باید به جنگ با خوک های بد بروید و آن ها را نابود کنید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 221 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.16 Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

 

Yosef بازدید : 171 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Handy Photo v1.1

 

دانلود برنامه بی نظیر Handy Photo v1.1

 

Handy Photo برای آن دسته از افرادی می باشد که اشتیاق بسیار زیادی به ویرایش تصاویر دارند ! این برنامه یک برنامه فوق العاده در این زمینه می باشد که می توانید عکس ها را از تمام زوایا موجود اصلاح و یا ویرایش نمایید . این برنامه شامل مجموعه ابزار هایی می باشد که قطعا از کار کردن و تاثیر آن ها بر روی عکس ها شگفت زده خواهید شد !

 

Yosef بازدید : 172 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Gasntar Vegas 1.0

gangstar vegas دانلود بازی زیبا و محبوب Gasntar Vegas 1.0   آیفون و آیپد

اگر از طرفداران بازی‌هایی باشید که در آن‌ها بتوانید آزادانه در شهر حرکت کنید و به انجام مأموریت بپردازید – که اصطلاحاً به این نوع بازی‌ها Open World گفته می‌شود – حتماً با سری بازی‌های Gangstar از کمپانی Gameloft آشنایی کامل دارید. این بازی‌ها به تعبیر بسیاری همان بازی GTA برای موبایل‌ها و دیوایس‌های iOS به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی جدید این بازی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه. همه‌ی این موارد باعث شده است که این بازی تحسین بسیاری را برانگیزد و به یکی از بهترین بازی‌های Open World تا این لحظه تبدیل شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPad 2 و بالاتر و iPod Touch 4 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز خواهید داشت.

Yosef بازدید : 346 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

PESEdit 2013 Patch 4.0

 

PES2013 دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 4.0

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۴٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Yosef بازدید : 188 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Leatherware GOLauncher EX Theme v1.0

 

دانلود تم فوق العاده زیبای Leatherware GOLauncher EX Theme v1.0

Leatherware یک تم فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که برای لانچر Go منتشر شده است ! از ویژگی های این تم می توان به ظاهری بسیار زیبا و وجود والپیپر های با کیفیت اشاره نمود ! این مخصوص GOLauncher EX می باشد و بر روی لانچر های دیگر قابل اجرا نمی باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این تم زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تم فوق العاده زیبای Leatherware GOLauncher EX Theme v1.0, 4.2 out of 5 based on 5 ratings

Yosef بازدید : 162 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Visidon AppLock v2.0.6

 

Visidon AppLock v2.0.6 قفل کردن برنامه ها با Visidon AppLock v2.0.6


Visidon AppLock یک برنامه امنیتی جالب است که برای شما امکان قفل کردن همه برنامه هایتان را به سادگی فراهم می کند. این نرم افزار از آخرین تکنولوژی تشخیص چهره برای امنیت گوشی و یا تبلت شما استفاده می نماید. این نرم افزار پس از قفل کردن برنامه بازگشایی آن را از طریق شناسایی چهره شما امکان پذیر می سازد و به جز خود شما هیچکس دیگر نمی تواند به برنامه های شما دسترسی داشته باشد. دقت کنید که برای بهتر عمل کردن برنامه به دوربین جلوی گوشی یا تبلت نیاز دارید.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 2,754
  • بازدید کلی : 122,373