loading...
کاغذ دانلود
Yosef بازدید : 294 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

Google Chrome v28.0.1500.71 / Chromium v30.0.1560.0

 

دانلود Google Chrome v28.0.1500.71 / Chromium v30.0.1560.0 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

Yosef بازدید : 230 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

CoffeeCup Visual Site Designer v7.0

دانلود CoffeeCup Visual Site Designer v7.0 - طراحی آسان صفحات وب طراحی صفحات وب وقتی آسان می شود که به جای کدنویسی های طولانی از محط Design برای طراحی استفاده شود، اولا با استفاده از این کار هم سرعت عمل بالا می رود و هم این که آنچه را که طراحی می کنیم همان لحظه ببینیم. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که هریک قابلیت های خاص خود را داشته و می توانند به کاربر کمک کنند تا در کمترین زمان ممکن طرح های خوب را در قالب یک صفحه وب پیاده کنند. CoffeeCup VisualSite Designer یکی از این نرم افزارها بوده که می تواند تنها در محیط Design کار طراحی را به عهده گرفته و به آسانی خوردن یک آب لیوان کار طراحی را انجام داد.

Yosef بازدید : 272 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Google Android Studio v0.1 Build 130.687321

 

دانلود Google Android Studio v0.1 Build 130.687321 - نرم افزار برنامه نویسی اندروید

Google Android Studio پروژه جدید گوگل می باشد. این برنامه محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. البته این برنامه هنوز در ورژن های اولیه خود می باشد و ممکن است عیب هایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است چون گوگل ایران را تحریم کرده است، برای آی پی های ایرانی دانلود این برنامه از سایت گوگل امکان پذیر نیست بنابراین آخرین نسخه از این برنامه برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است.

 

 

Yosef بازدید : 492 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود Adobe After Effects CC v12.0.0.404 - نرم افزار ادوبی افتر افکت سی سی

 

همه ی افرادی که با نرم افزار های شرکت ادوب کار کرده اند و به نوعی با گرافیک و فیلم سروکار دارند از اهمیت و استفاده از نرم افزار افتر افکت آگاهی دارند. Adobe After Effects CC نسخه ی جدید این غول جلوه های ویژه است که به تازگی توسط شرکت ادوبی منتشر شده است. در سری جدید از این نرم افزار از افکت های ۴ بعدی نیز استفاده شده است. به اشتراک گذاشتن پروژه بین چند کامپیوتر و دسترسی آسان بین فایل های اشتراکی یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار Adobe After Effects CC می باشد. استفاده از ابزار لبه در این نرم افزار باعث نگه داشتن جزییات بیشتر در هنگام جدا کردن عناصر پس زمینه می شود. از ابزار VFX برای تثبیت کننده عکس و ویرایش دقیق عکس استفاده می شود.در هنگام ویرایش فیلم می توانید نحوه نمایش دادن دوربین را تغییر دهید و از جهات مختلف پروژه را مدیریت کنید. در این نرم افزار اگر به اشتباه پروژه را ببندید در هنگام باز شدن نرم افزار محتوای فایل ویرایش ثابت می ماند. بیشتر معروفیت افتر افکت CC به خاطر پلاگین CineWare می باشد چون با استفاده از این پلاگین می شود کل پروژه استفاده شده در نرم افزار cinema 4d را وارد افتر افکت کرد و کارهای لازم را بر روی پروژه انجام داد. فقط برای کار با این پلاگین باید سیستم خوبی داشت تا بتوانیم در محیط افتر افکت همزمان با کار، با کیفیت بالا پروژه را مشاهده کنیم. cineWare در افتر افکت به شکل یک لایه می باشد که می توانید پروژه را وارد کنید.

 

Yosef بازدید : 240 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Skype v6.6.0.106

دانلود Skype v6.6.0.106 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

 

Yosef بازدید : 224 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

DVDFab Passkey 8.1.0.1

 

DVDFab Passkey

 

DVDFab Passkey 8.1.0.1 نرم افزاری کم حجم و حرفه ای جهت شکستن قفل دی وی دی ها میباشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به اسانی دی وی دی ها قفل دار را به آسانی شکیته و انها را کپی و یا مشاهده نمائید. شما به اسانی و تنها در چند ثانیه میتوانید تمام محدودیت های گذاشت هشده بر روی دی وی دی هارا رد نمائید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان رفع محدودیت های دی وی دی های بلوری میباشد. اغلب دی وی دی های Blu-ray دارای قفل های امنیتی می باشند . این نرم افزار به اسانی انها را از قفل در اورده و اماده استفاده اسان شما می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

 

Yosef بازدید : 169 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Avast! Offline Update 2013/06/23 - آپدیت آفلاین مجموعه امنیتی شرکت اواست

ضد ویروس آواست نرم‌افزار ضدویروسی که توسط شرکت نرم‌افزاری آواست سافت‌ویر مستقر در شهر پراگ جمهوری چک ارائه می‌گردد. و برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ منتشر شد. این نرم‌افزار دارای نسخه‌های رایگان و تجاری می‌باشد. این ضدویروس بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران دارد ولی به علت تحریم امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت با آی پی ایران غیر ممکن شد است. شما کاربران آسان دانلود میتوانید به آسانی و بدون هیچ مشکلی آپدیت روزانه این آنتی ویروس قدرتمند را از سرورهای آسان دانلود دریافت نمایید. لازم به ذکر است با نصب تولبار آسان دانلود میتوانید بدون وارد شدن به سایت و پست مربوطه به صورت روزانه و مستقیم آپدیت را دریافت نمایید.

Yosef بازدید : 250 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Adobe Premiere Pro CC v7.0

 

دانلود Adobe Premiere Pro CC v7.0 - نرم افزاری فوق حرفه ای برای ویرایش فیلم ها

Adobe را باید یک آچار فرانسه برای تمامی نرم افزارها و البته مدل های مختلف کاربران دانست ؛ چراکه نرم افزارهایی که همیشه ارائه داده توانسته اند همه کاربران را در هر سطحی راضی سازند ؛ فتوشاپ توانسته گرافیست ها ، Dreamweaver توانسته طراحان وب ، InDesign توانسته ناشران و بالاخره Premiere هم توانسته تدوینگران حرفه ای فیلم ها را راضی نگه دارد. از جهات گوناگون باید Adobe  را شاید هم موفق تر از مایکروسافت دانست چرا که مایکروسافت تنها با ارائه سیستم عامل ویندوز و نوعی وابستگی که توانسته با استفاده از این سیستم عامل ایجاد کند موفق بوده است اما َAdobe آنقدر قدرتمند و حرفه ای عمل کرده که با این وجود که هیچ کاربری مجبور به استفاده از محصولاتش نیست ولی به صورت ناخودآگاه به سمت محصولات این شرکت نرم افزاری کشیده می شود. هیچ کس مجبور نیست از Premiere Pro استفاده کند اما مگر قدرتمندتر از این ابزار هم وجود دارد ؛ یا کسی مجبور نیست از فتوشاپ استفاده کند اما مگر می تواند کامل تر از این ابزار پیدا کند.
اینها مقدمه ای بود برای محصولی کم نظیر از Adobe که Premiere Pro  نام دارد. نرم افزاری بی نظیر که شاید نمونه اش با این حجم امکانات اصلا وجود خارجی نداشته باشد . نرم افزاری که با نهایت امکانات و تکنولوژی ها ویرایشی قدرتمند را برای فیلم ها امکان پذیر می سازد. اکثر فیلم هایی که امروزه ما با نهایت کیفیت و استفاده از انواع تکنولوژی و ویرایشی حرفه ای مشاهده می کنیم با این محصول ادوبی تدوین شده اند. نسخه 7 از این نرم افزار که در مجموعه Creative Cloud شرکت Adobe جای گرفته تغییرات مهمی را در خود می بیند. شاید مهم ترین خصوصیت را بتوان در این مورد خلاصه نمود که دیگر قرار است از این به بعد ادوبی تنها نسخه های 64 بیت برای Premiere Pro  ارائه دهد ، نه تنها Premiere Pro  بلکه After effects هم تنها به صورت 64 بیت عرضه می شود ؛ این امر هم به این دلیل است که سیستم های 32 بیت دیگر توان پردازش های سرسام آور این دو محصول را ندارند. با این که این نسخه قرار است تنها برروی سیستم عامل 64 بیت نصب شود اما با توجه به بهینه سازی های انجام شده سرعت عملکرد نرم افزار با افزایش چشم گیری رو به رو شده و کاربران سیستم عامل 64 بیت پس از نصب این نسخه می توانند این افزایش سرعت را به راحتی حس کنند.
سیستم جدیدی که برای پردازش در این نسخه از نرم افزار پیاده شده است دلیل افزایش سرعت شده است ؛ سازگاری با ویندوز های 64 بیت و پردازنده های این پلتفرم و همچنین سازگاری مثال زدنی و هماهنگی های خاص با GPU هم به این افزایش سرعت کمک کرده اند. امکانات ویرایشی در نسخه CS6  هم به تناسب کامل تر شده اند ، افکت هایی جدید ، امکانات جدیدتر برای ساخت انواع دی وی دی فیلم ، سازگاری بهتر با دیگر محصولات Adobe ، سازگاری کامل تر با انواع دوربین ها برای انتقال فایل های ویدئویی و ویرایش آن ها ، افزایش کیفت کار ویرایش و ذخیره سازی با نهایت کیفیت یعنی HD . سازگاری کامل با Aftere ffects هم از خصوصیات این محصول ادوبی به شمار می روند.
با توجه به این که این نسخه تنها برای سیستم های 64 بیت قابل استفاده است پس کاربرانی که تنها از سیستم عامل ویندوز 64 بیت دارند می توانند این نسخه را نصب و از امکانات آن استفاده کنند. حجم این نسخه با نسخه قبلی تفاوت چندانی ندارد و نسبت به نسخه قبلی هم تا حدودی سریعتر نصب و اجرا خواهد شد. دوستانی که از ویندوز 64 بیت استفاده می کنند پیشنهاد می کنیم حتما این محصول ادوبی را تست کنند.


Yosef بازدید : 192 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

ooVoo v3.5.9.41

دانلود ooVoo v3.5.9.41 - نرم افزار پیام رسان با قابلیت چت صوتی و تصویری

کاربرانی که با اینترنت و پیام رسان ها سروکار دارند حتما با قابلیت های Skype آشنایی دارند. نرم افزاری که امکان چت صوتی و تصویری را با بهترین امکانات به کاربران ارائه می دهد. سلیقه کاربران همیشه یک جور نیست و همه Skype را نمی پسندند به همین دلیل ما قصد معرفی نرم افزاری جدید را داریم که به همان سبک Skype عمل می کند. ooVoo نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد، امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است، در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با 6 کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. قابلیت هماهنگی با سیستم های دیگر ، ضبط صداها و تصاویر رد و بدل شده ، حالت Full Screen برای نمایش هرچه بهتر تصاویر و امکان چت به صورت متنی و ارسال فایل هم از دیگر امکانات این مسنجر به شمار می روند. ooVoo از یک واسط کاربری جذاب هم بهره می برد که کار با نرم افزار را فوق العاده آسان می کند. البته کاربرانی که می خواهند از سرویس های این پیام رسان استفاده کنند حتما بایستی در سایت این شرکت عضو شوند و ارتباطات هم ما بین کاربران همین مسنجر امکان پذیر است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ooVoo:
- ارتباط صوتی و تصویری با دوستان
- ارتباط همزمان با 6 کاربر
- نمایش Full Screen در چت تصویری
- امکان ضبط ورودی و خروجی به صورت صوتی و تصویری
- قابلیت به اشتراک گذاری فایل
- امکان برقراری ارتباط از طریق
- امکان Import کردن ID از پیام رسان ها ، شبکه های اجتماعی و ...
- رایگان بودن استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 

Yosef بازدید : 178 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Mozilla Firefox v22.0

دانلود Mozilla Firefox v22.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.
نسخه جدید از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسی در ادامه برای دانلود کاربران عزیز فارسی زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندی های جدید موزیلا ، قرار است نسخه های بعدی تنها طی چند ماه آینده رونمایی شوند اما همین نسخه جدید هم می تواند گام بلندی برای پیروزی بر IE بردارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

Yosef بازدید : 207 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

EZ Video Cutter v2.0.0.4

دانلود EZ Video Cutter v2.0.0.4 - نرم افزار برش زدن بخشی از فیلم ها

نرم افزار EZ Video Cutter یک برشگر کارآمد برای فیلم هاست که به واسطه آن به راحتی می توان یک قطعه ویدئویی را برش داد. این ابزار ساده و مناسب برای ویرایش های ساده با ویژگی هایی که دارد تا حدود زیادی می تواند خواسته های کاربران مختلف را پاسخگو باشد. البته این ابزار نه فقط برش بلکه به هم چسباندن و تبدیل ویدئوها را هم می تواند بر عهده گیرد ؛ واسط کاربری ساده اش هم کمک زیادی می کند تا همه کاربران بتوانند از آن بهره بگیرند.
پشتیبانی از فرمت های مختلف هم نکته بسیار مهمی است که این ابزار ساده به راحتی از پس آن برآمده ؛ تنظیم کیفیت، امکان استخراج صدا از تصویر یا همان تبدیل ویدئو به صدا و سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار به چشم می خورند. EZ Video Cutter امکانات مفید دیگری هم دارد که با دریافت نرم افزار از آسان دانلود می توانید به آن ها دست پیدا کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار EZ Video Cutter:
- پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری
- برش ویدئوها
- به هم چسباندن قطعه ویدئو ها به یکدیگر
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- امکان تنظیم کیفیت و اندازه تصاویر
- استخراج صدا از ویدئوها
- سرعت بسیار مناسب در انجام کارها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

Yosef بازدید : 227 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

Flash Website Design v2.0

دانلود Flash Website Design v2.0 - نرم افزار طراحی سایت های فلش

 

یکی از انواع سایت ها که معمولا بیشتر برای شرکت ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد ، وب سایت هایی هستند که به صورت فلش طراحی شده اند. وجود طرح های مختلف فلش به همراه کدهای HTML علاوه بر این که جذابیت زیادی دارد بازدهی بهتری را هم به دنبال خواهد داشت. طراحی این گونه سایت ها به شکل های مختلف امکانپذیر است ؛ طراح یک گرافیست حرفه ای باشد که علاوه بر دانستن زیر و بم فلش با کدهای HTML هم آشنایی دارد و یا این که با استفاده از نرم افزارهای خاصی کار طراحی را انجام داد.
یکی از نرم افزارهایی که با داشتن طرح های آماده فراوان کار طراحی یک سایت را به صورت تمام فلش فراهم می کند Flash Website Design نام دارد. ابزاری کامل و غنی از طرح هایی که کمک می کنند تا با ایده برداری از آن ها بهترین سایت را مناسب با هدف مورد نظر طراحی کرد. عدم نیاز به دانستن اسکریپت های استفاده شونده در فلش مهم ترین خصوصیت این نرم افزار محسوب می شود. تنها سلیقه و کمی هم تمرین نیاز است تا هرکاربری بتواند سایت شخصی خود را به صورت کاملا فلش طراحی کند.
Flash Website Design همچنین امکان طراحی انواع تبلیغ ها ، بنرها ، لودینگ های فلش و ... را هم امکانپذیر می سازد. جالب است که به گفته شرکت سازنده تنها 5 دقیقه نیاز است تا یک سایت جذاب با این نرم افزار طراحی و آماده Publish شود. محیط کاربر پسند نرم افزار و وجود ده ها افکت زیبا در موضوعات مختلف دو عامل دیگر موفقیت این نرم افزار خواهند بود.

Yosef بازدید : 185 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

CD Autorun Creator v6.6

 

دانلود CD Autorun Creator v6.6 - نرم افزار طراحی اتوران های حرفه ای

خلق و طراحی یک اتوران حرفه ای مستلزم بهره گیری از نرم افزاریست که علاوه بر دارا بودن قابلیت های فراوان دستان کاربران را برای انجام هرکاری باز بگذارد. نرم افزاری می تواند در این زمینه موفق عمل کند که بتواند در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه سختی و البته به واسطه سهولت در استفاده زیباترین اتوران ها را برای انواع لوح های فشرده طراحی و پیاده سازی کند.
ساخت AutoRun علاوه بر این که جلوه خاصی به محصول یا همان لوح فشرده می دهد باعث می شود تا مرور آنچه درون این لوح فشرده قرار دارد آسان تر باشد ؛ از این جهت آسان که ممکن وقتی کاربری قرار است از یک لوح فشرده استفاده کند ممکن نتواند با توجه به دانشی که دارد محتویات درون لوح را مورد بررسی قرار دهد . به همین منظور است که اتوران ها کمک می کنند این عمل هرچه بهتر صورت پذیرد.
در این زمینه استفاده از نرم افزاری به نام CD Autorun Creator که از بهترین قابلیت ها برای طراحی و پیاده سازی اتوران ها بهره می برد می تواند کمک زیادی نماید تا هر کاربری بسته به نیاز و سلیقه خود AutoRun دلخواه خود را طراحی کند. تنها چند دقیقه نیاز است تا بتوان تمامی آنچه برای زیباتر شدن کار لازم است را کنار هم جمع کرده و یک اتوران زیبا و جذاب را با CD Autorun Creator طراحی نمود. قابلیت قرار دادن انواعی Object ها نظیر عکس ها ، متن ها ، موسیقی ها ، فایل های تحت وب و غیره مهم ترین نکته ای است که در استفاده از این نرم افزار به چشم می آید.
طراحی و ساخت صفحات Splash که قبل یا بعد از اجرای اتوران اجرا می شوند ، رایت آسان فایل هایی که توسط این نرم افزار تولید می شوند ، امکان نمایش و تست اتوران طراحی شده بدون رایت برروی لوح فشرده و به صورت کاملا شبیه سازی شده ، قابلیت ایجاد دستور برای منوها و فعالسازی آن ها و مواردی از این دست اشاره نمود. نسخه جدید این نرم افزار به تازگی ارائه شده است که حجم بسیار مناسبی هم دارد و برای کاربرانی که از سرعت اینترنت نسبت پائین بهره می برند می تواند یکی از گزینه های مناسب باشد.

Yosef بازدید : 221 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.16 Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 2,749
  • بازدید کلی : 122,368