loading...
کاغذ دانلود
Yosef بازدید : 392 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (1)

Nimbuzz Messenger v2.7.0

 

دانلود مسنجر نیمباز Nimbuzz Messenger v2.7.0

مسنجر قدرتمند و رایگان نمیباز Nimbuzz Messenger به راحتی این امکان را به شما خواهد داد تا با دوستان خود به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید، می توانید به آنها پیام داده و یا تماس برقرار نمایید. فقط کافیست که به اینترنت متصل شده و دیگر می توانید از امکانات برنامه استفاده کنید. از ویژگی های دیگر این برنامه چت گروهی و اتاق های چت می باشد که با جست و جو می توان اتاق های چت مختلف را پیدا کرد. همچنین می توانید فایل ها، عکس ها، ویدئو ها و هر چه را که می خواهید اشتراک گذاری کنید و برای دوستان خود بفرستید.

 


Yosef بازدید : 377 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Easy Voice Recorder pro v1.7.4

دانلود برنامه ضبط صدا Easy Voice Recorder Pro v1.7.4

یک برنامه ساده در عین حال بسیار کاربردی می باشد که به شما امکان می دهد به آسانی به ضبط مکالمات و صدا بپردازید. با استفاده از این برنامه می توانید قرارهای ملاقات کاری، جزوه ها، یادداشت ها و یا هر اتفاق مهم دیگری را به آسانی و بدون هیچگونه محدودیت ضبط کنید.

Yosef بازدید : 363 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Line v3.6.3


line

با استفاده از نرم افزار LINE میتوانید در هر کجای دنیا که هستید با دوستان خود تماس بر قرار کنید. نرم افزار LINE قابلیت تماس صوتی رایگان با کیفیت بالا را دارد. این نرم افزار تا به حال بیش از ۳ میلیون دانلود داشته است. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به دوستان اندرویدی خود اس ام اس رایگان بزنید!
البته شرط این کار این است که دوست شما این برنامه را داشته باشد و به اینترنت متصل باشید! اما به جز اینترنت هیچ هزینه دیگری برای شما در پی ندارد.
Line یکی از قوی ترین نرم افزار میان رقبای خود مثل Tango ، Viber ، … به حساب می آید و امکانات فوق العاده ای همچون محیطی زیبا با والپیپرهای متنوع ، انواع Emoji یا شکلک مجانی و توانایی فرستادن عکس و فیلم را دارا می باشد.

 

 

Yosef بازدید : 439 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Call of Duty: Ghosts


Call of Duty Ghosts pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3-RELOADED به پست اضافه شد|

|آموزش برطرف نمودن مشکل اکسترکت کردن فایل های فشرده (روش MD5) به پست اضافه شد|

 

 

Yosef بازدید : 550 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Battlefield 4

Battlefield 4 pc cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Yosef بازدید : 370 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

Assassin’s Creed IV: Black Flag

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

Yosef بازدید : 373 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Monsters University  2013

Monsters University Glory cover2 small دانلود دوبله گلوری انیمیشن دانشگاه هیولاها   Monsters University 2013

 

نام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

حجم: ۷۶۴/۱۲۸۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/ BDRip 1080p

IMDB

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و …

Yosef بازدید : 375 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (2)

CM 10.2/10.1 THEME NEON COLORS v2.91'

دانلود پوسته سیانوژن CM 10.2/10.1 THEME NEON COLORS v2.91

پوسته CM 10.2/10.1 THEME NEON COLORS برای رام های کاستوم یا همان سیانوژن می باشد که به مناسبت نزدیک بودن سال جدید میلادی نسخه جدید آن منتشر شده و اشکالات قبلی رفع شده است. این تم رنگارنگ دارای آیکون هایی با چند رنگ مختلف و تنظیمات زیادی می باشد. این تم هم برروی گوشی و هم برروی تبلت نصب می شود. برای نصب دقت کنید اگر هنگام نصب خطا داد باید گوشی خود را ریبوت کرده و سپس اقدام به نصب تم نمایید. توجه کنید که این پوسته فقط برروی رام کاستوم نصب خواهد شد و برروی رام های رسمی قابل نصب نمی باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Yosef بازدید : 429 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 Fast & Furious 6: The Game v3.4.1

دانلود بازی سریع و خشمگین 6 – Fast & Furious 6: The Game v3.4.1 همراه دیتا

 (تست شده)

وارد دنیای Fast & Furious 6 شده و با گروهی از رانندگان خیابانی مسابقه دهید تا پول نقد بیشتری کسب کنید. در این بازی در طول مراحل باید ماموریت های مختلفی انجام دهید، همچنین می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود به بازی بپردازید. در طول بازی عده ای از رانندگان شرور قصد نابودی شما را دارند، با آن ها مسابقه دهید و شهرت خود را بیش از پیش کنید. همچنین می توانید به انبوهی از خودروها دسترسی پیدا کرده و در صورت نیاز آن ها را ارتقا دهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Yosef بازدید : 368 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (1)

Smart Tools v1.6.4


دانلود برنامه کاربردی Smart Tools v1.6.4

 

برنامه Smart Tools یک برنامه کاربردی می باشد که دارای 5 مجموعه کلی و 15 ابزار می باشد. بدون شک این برنامه بسیار برای شما مفید بوده و کارایی آن در زندگی روزمره شما زیاد است. این برنامه برای اندازه گیری طول، زاویه، مساحت و … به کار می رود. در زیر می توانید تمامی ابزارهای برنامه را مشاهده نمایید.

مجموعه اول: طول ، زاویه ، شیب ، سطح ، خط کش هوشمند

مجموعه دوم: فاصله ، ارتفاع ، عرض ، مساحت ، اندازه گیری هوشمند

مجموعه سوم: قطب نما ، فلزیاب ، جی پی اس ، قطب نما هوشمند

مجموعه چهارم: صداسنج ، نوسان سنج ، صدا سنج حرفه ای

مجموعه پنجم: چراغ قوه ، ذره بین ، آینه ، چراغ قوه حرفه ای

Yosef بازدید : 278 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرش نینجا NinJump Deluxe v1.0.2

دارای قابلیت خرید آزاد
نسخه اولیه NinJump بیش از ۵۰ میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است و حالا نوبت نسخه جدید این بازی است که رکورد جدیدی بزند !
شما نقش نینجایی را بر عهده دارید که باید هر چه قدر می توانید بالا بروید ! شما باید از هیولا ها و اژدها ها بگذرید بالاتر بروید .
این بازی به سبک Arcade و رکورد زنی می باشد . یکی از ویژگی های بازی سادگی آن می باشد که شما با یک کلیک می توانید بازی را به انجام برسانید .


Yosef بازدید : 294 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

Google Chrome v28.0.1500.71 / Chromium v30.0.1560.0

 

دانلود Google Chrome v28.0.1500.71 / Chromium v30.0.1560.0 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

Yosef بازدید : 209 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

WiN 8 Genuine KMS Activator 1.0

دانلود کرک قانونی ویندوز 8 با WiN 8 Genuine KMS Activator 1.0

WiN 8 Genuine KMS Activator نام کرک جدید و فوق العاده عالی برای فعال سازی ویندوز ۸ به صورت قانونی است ، همانطور که می دانید نشان Genuine در ویندوز به این معناست که شما ویندوز را به شکل قانونی خریداری کرده و در حال استفاده هستید بنابراین با این برنامه کم حجم ویندوز خود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای به صورت رسمی فعال سازی کرده و تمامی امکانات این ویندوز محبوب لذت ببرید ، این برنامه از تمامی نسخه های ویندوز هشت از جمله Professional, Enterprise, Core, Personalization Enabler پشتیبانی می کند

Yosef بازدید : 255 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن و زیبای اندروید Zombie Highway v1.6

یک بازی زیبا و اکشن و می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! در این بازی زیبا باید به هر طریقی که میتوانید از شر زامبی ها خلاص شوید! در هر مرحله از بازی ماشین های مختلفی به شما داده می شود که باید از جاده های مختلف عبور کنید و زامبی ها را زیر بگیرید!
شما می توانید با انجام ماموریت های خواسته شده تفنگ های مختلفی را آزاد کنید که بسیار جذاب می باشند .
برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

Yosef بازدید : 236 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Advanced Photoshop Techniques

Advanced Photoshop Techniques آموزش تکنیک های حرفه ای فتوشاپ Advanced Photoshop Techniques

اگر به اصول اولیه فتوشاپ تسلط دارید و به دنبال آغاز مرحله ای جدید برای کار کردن حرفه ای تر با فتوشاپ هستید ، این ویدئوهای آموزشی بسیار مناسب شما خواهند بود . Howard Pinsky به شما آموزش می دهد تا چگونه در فتوشاپ از کارشناسی به کارشناسی ارشد ارتقا پیدا کنید ! مباحث پیشرفته تری از فتوشاپ که باعث خلق تصاویری زیبا و حرفه ای می شوند . اگر با فتوشاپ آشنایی ندارید ، بهتر است از ویدئوهای سطح پایین تری استفاده کنید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد .

Yosef بازدید : 476 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Ballance

دانلود Ballance - بازی حفظ تعادل توپ بازی با سبک و سیاقی متفاوت ... همانطور که از نام این بازی Ballance مشخص است هدف اصلی در این بازی حفظ تعادل و رساندن توپ به مقصد است. در این راه موانع متعددی پیش روی دارید و این تصمیم های به موقع و سریع شماست که باعث دست یابی به هدف و پشت سرگذاردن مراحل می شود. این بازی ساخت کمپای Cyparade می باشد و توسعه دهنده ی آن شرکت Atari میباشد. داستان بازی اینگونه است که شما، هدایت توپی را بر عهده دارید و باید این توپ را به مقصد برسانید و در به مقصد رساندن این توپ با موانع زیادی رو به رو خواهید شد و باید تلاش بسیار زیادی بخرج دهید و گاهی بخاطر یک اشتباه کوچک مجبور خواهید شد مجددا از ابتدا بازی را ادامه دهید. مراحل بازی از موانع و تنوع خاصی بر خوردار است و وقتی که یک مرحله را پشت سر گذاشتید، فکر می کنید چقدر این مرحله سهل و آسان بوده اما در مرحله ی بعد دوباره باید تلاش زیادی بکنید تا توپ را به مقصد هدایت کنید و اگر در یک مرحله با مشکل مواجه شوید و کار به اتمام رساندن آن دشوار شود به هیچ وجه از بازی زده نمی شوید و بالعکس بیشتر جذب آن شده و تمام سعی خود را برای اتمام مرحله و ادامه بازی بکار خواهید برد. موانع در بازی به شکلی طراحی شده اند که در اوایل بسیار پیچیده به نظر می آیند اما بعد از مدتی متوجه می شوید که نه تنها پچیده نیستند بلکه بسیار ساده است. از جمله موانعی که در بازی وجود دارد می توان به کیسه هایی اشاره کرد که در هوا به یک طناب متصل اند و با برخورد به آنها به شما باعث سقوط شما می شوند.شما تمام بازی را با یک توپ انجام نمی دهید بلکه در بازی، شما از 3 توپ مختلف چوبی، سنگی و کاغذی استفاده می کنید.

Yosef بازدید : 230 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

CoffeeCup Visual Site Designer v7.0

دانلود CoffeeCup Visual Site Designer v7.0 - طراحی آسان صفحات وب طراحی صفحات وب وقتی آسان می شود که به جای کدنویسی های طولانی از محط Design برای طراحی استفاده شود، اولا با استفاده از این کار هم سرعت عمل بالا می رود و هم این که آنچه را که طراحی می کنیم همان لحظه ببینیم. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که هریک قابلیت های خاص خود را داشته و می توانند به کاربر کمک کنند تا در کمترین زمان ممکن طرح های خوب را در قالب یک صفحه وب پیاده کنند. CoffeeCup VisualSite Designer یکی از این نرم افزارها بوده که می تواند تنها در محیط Design کار طراحی را به عهده گرفته و به آسانی خوردن یک آب لیوان کار طراحی را انجام داد.

Yosef بازدید : 272 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Google Android Studio v0.1 Build 130.687321

 

دانلود Google Android Studio v0.1 Build 130.687321 - نرم افزار برنامه نویسی اندروید

Google Android Studio پروژه جدید گوگل می باشد. این برنامه محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. البته این برنامه هنوز در ورژن های اولیه خود می باشد و ممکن است عیب هایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است چون گوگل ایران را تحریم کرده است، برای آی پی های ایرانی دانلود این برنامه از سایت گوگل امکان پذیر نیست بنابراین آخرین نسخه از این برنامه برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است.

 

 

Yosef بازدید : 178 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود انیمیشن Scooby Doo Stage Fright 2013 با لینک مستقیم

نام انیمیشن : Scooby-Doo Stage Fright
سال تولید : ۲۰۱۳
ژانر : انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی
کیفیت : بسیار عالی Bluray 720p
فرمت : Mkv
حجم : ۵۸۰ MB
مدت زمان : ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبان : انگلیسی
زیرنویس : ندارد

خلاصه داستان : اسکوبی دو و Shaggy برای نشان دادن استعداد خود وارد یک برنامه تلویزیونی در شیکاگو می شوند که از شانس بد آن ها ، آنجا توسط فردی بدجنس اداره می شود . حال آن به دنبال سرنخ و کشف راز این فرد خرابکار هستند …

Yosef بازدید : 192 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود Monsters University 2013 انیمیشن دانشگاه هیولاها

| انیمیشن دانشگاه هیولاها با کیفیت TS |

| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |


ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی
کیفیت : TS
فرمت : mkv
اطلاعات کامل : IMDB
امتیاز : 7.8 از 10
خلاصه داستان :
نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و ...
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
Yosef بازدید : 299 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Mortal Kombat Komplete Edition

 

Mortal Kombat KE Cover دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

Yosef بازدید : 492 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود Adobe After Effects CC v12.0.0.404 - نرم افزار ادوبی افتر افکت سی سی

 

همه ی افرادی که با نرم افزار های شرکت ادوب کار کرده اند و به نوعی با گرافیک و فیلم سروکار دارند از اهمیت و استفاده از نرم افزار افتر افکت آگاهی دارند. Adobe After Effects CC نسخه ی جدید این غول جلوه های ویژه است که به تازگی توسط شرکت ادوبی منتشر شده است. در سری جدید از این نرم افزار از افکت های ۴ بعدی نیز استفاده شده است. به اشتراک گذاشتن پروژه بین چند کامپیوتر و دسترسی آسان بین فایل های اشتراکی یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار Adobe After Effects CC می باشد. استفاده از ابزار لبه در این نرم افزار باعث نگه داشتن جزییات بیشتر در هنگام جدا کردن عناصر پس زمینه می شود. از ابزار VFX برای تثبیت کننده عکس و ویرایش دقیق عکس استفاده می شود.در هنگام ویرایش فیلم می توانید نحوه نمایش دادن دوربین را تغییر دهید و از جهات مختلف پروژه را مدیریت کنید. در این نرم افزار اگر به اشتباه پروژه را ببندید در هنگام باز شدن نرم افزار محتوای فایل ویرایش ثابت می ماند. بیشتر معروفیت افتر افکت CC به خاطر پلاگین CineWare می باشد چون با استفاده از این پلاگین می شود کل پروژه استفاده شده در نرم افزار cinema 4d را وارد افتر افکت کرد و کارهای لازم را بر روی پروژه انجام داد. فقط برای کار با این پلاگین باید سیستم خوبی داشت تا بتوانیم در محیط افتر افکت همزمان با کار، با کیفیت بالا پروژه را مشاهده کنیم. cineWare در افتر افکت به شکل یک لایه می باشد که می توانید پروژه را وارد کنید.

 

Yosef بازدید : 240 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Skype v6.6.0.106

دانلود Skype v6.6.0.106 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

 

Yosef بازدید : 161 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Can Knockdown 3 (Full) v1.10

دانلود بازی فوق العاده زیبای پرتاب قوطی ها Can Knockdown 3 (Full) v1.10 همراه دیتا

 نسخه کاملا کرک شده همراه ۴۰ مرحله جدید و زیبا

Can Knockdown یک بازی فوق العاده زیبا و اعتیاد اور می باشد که نسخه سوم آن برای اندروید منتشر شده است . این بازی فوق العاده زیبا امتیاز ۵ را در گوگل پلی کسب کرده است و طرفداران بی شماری دارد ! در این بازی فوق العاده شما در محیطی زیبا و کاملا واقع گرایانه قرار خواهید گرفت و باید در هر مرحله قوطی هایی را که در فواصل مختلف قرار دارند نشانه بگیرید . اگر نشانه شما به مرکز قوطی نزدیک تر باشد امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و به مراحل بعدی راه پیدا می کنید . محیط بازی از جمله تشویق تماشاچیان بسیار زیبا می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 273 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (1)

Windows Blue 8 HD Lockscreen v4

دانلود لاک اسکرین ویندوز بلو Windows Blue 8 HD Lockscreen v4

با عرضه شدن نسخه جدید ویندوز یعنی ۸٫۱ به لاک اسکرین این نسخه نیز برای اندروید عرضه شد . این لاک اسکرین به سبک مترو می باشد .
این برنامه برای Go Launcher EX و Go Locker می باشد . برنامه اختصاصی این لاک اسکرین به شما اجازه می دهد که شرتکات های لاک اسکرین را مدیریت کنید .
(برای نصب این لاکر باید Go Locker نصب باشد )

Yosef بازدید : 265 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Weaphones: Firearms Simulator v2.0.1

 

دانلود بازی شبیه ساز اسلحه Weaphones: Firearms Simulator v2.0.1

با استفاده از این برنامه جالب میتوانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به هر تفنگی که دوست دارید تبدیل کنید و با ان شلیک کنید!  از نکات مثبت این برنامه میتوان داشتن مکانیزم دقیق همانند یک اسلحه واقعی  افکت های صوتی عالی و چرخش ۱۸۰ درجه نام برد! شما میتوانید اسلحه های مختلفی در این برنامه انتخاب کرده و با انها به شلیک ببردازید.

این شبیه ساز بسیار شگفت انگیز است و با استفاده از اجزای مختلف گوشی حسی که با یک تفنگ واقعی شلیک می کنید را برای شما به وجود می آورد !
از دیگر مزایای برنامه داشتن گرافیک HD و بی نظیر می باشد .

برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

Yosef بازدید : 122 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Bike Race Pro by T. F. Games v2.5.1

دانلود بازی موتورسواری Bike Race Pro by T. F. Games v2.5.1

 این بازی به بازی های فلش شباهت بسیاری دارد .

شما باید گوشی خود را تکان دهید تا موتور را به جلو و عقب بچرخانید و بر روی صفحه برای گاز دادن یا ترمز کردن کلیک کنید .

در بازی می توانید حرکات نمایشی انجام دهید و امکان بازی چند نفره نیز وجود دارد .

بازی دارای ۹۶ مسیر مختلف و ۱۳ موتور متفاوت می باشد .

برای دانلود Bike Race و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

Yosef بازدید : 198 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

FIFA 12 by EA SPORTS v1.4.00

دانلود بازی فوتبال FIFA 12 by EA SPORTS v1.4.00 همراه دیتا + سکه بی نهایت

یک بازی فوتبال فوق العاده زیبا می باشد که همه شما با نام آن آشنا هستید ! اکنون نسخه جدید این بازی همراه با پول بی نهایت و استقامت بیشتر را به درخواست کاربران در سایت قرار داده ایم . سری بازی های FIFA یکی از بازی های گرافیکی و محبوب اندروید می باشند که تجربه خاصی را در اختیار بازیکن قرار می دهند . از ویژگی های بازی می توان به گرافیک بالا ، حرکات دیدنی تماشاچیان و بازیکنان ، محیط واقع گرایانه و … اشاره نمود . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 542 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Car Club:Tuning Storm v1.0

دانلود بازی باشگاه اتومبیل Car Club:Tuning Storm v1.0 همراه دیتا و پول بی نهایت

یکی از بهترین و زیباترین بازی های مسابقه ای در اندروید می باشد که به شما امکان می دهد بر روی ماشین خود تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید . در این بازی شما انتخاب های بیشتری نسبت به بازی های نهایت سرعت و آسفالت را در اسپورت کردن ماشین ها دارید و می توانید هرگونه که دوست دارید خودرو خود را اسپورت کنید . بازی دارای ماشین های فوق العاده سریع و گران قیمت می باشد که می توانید هر ماشین را به دلخواه خود اسپورت کرده و با آن مسابقه دهید ، همچنین این نسخه از بازی دارای پول بی نهایت می باشد پس نگران پول برای اسپورت کردن نباشید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 254 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Can Knockdown 2 v1.13

دانلود بازی پرتاب قوطی ها Can Knockdown 2 v1.13

میلیون ها بازیکن نمی توانند اشتباه کنند ! Can Knockdown 2 یکی از اعتیاد آور ترین عنوان های اندروید می باشد که با مراحل و عملکردی دقیق تر از قبل برای اندروید منتشر شده است ! در این بازی مهارت های شما در پرتاب قوطی ها به چالش کشیده می شود ، بازی دارای ۳ نوع گیم پلی متفاوت می باشد که در هرکدام با چالش های خاص خود مواجه خواهید شد ! محیط فوق العاده زیبا و جزئیات بالا بازی یکی دیگر از ویژگی های آن می باشد که شما را شگف زده خواهد کرد ! در طول بازی باید نقاط ضعف خود را تشخیص دهید و خود را برای یک پرتاب بهتر آماده نمایید ! در مراحل نهایی بازی هدف های متحرک شما را به چالش خواهند کشید پس آماده باشید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 205 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Fruit Ninja vs Skittles v1.0.0

دانلود بازی بسیار زیبای Fruit Ninja vs Skittles v1.0.0

 

بازی فوق العاده ی Fruit Ninja vs Skittles کار جدیدی از کمپانی HalfBrick ( سازنده Fruit ninja ) می باشد .
این بازی شبیه Fruit Ninja ولی بسیار رنگارنگ تر و جذاب تر می باشد . Fruit Ninja vs Skittles مکانی است که رویا ها به حقیقت می پیوندند و تصور آن غیر ممکن است ! در این بازی شما به جای میوه میوه های جذاب تری را خرد می کنید و با رقابت ها و چالش های زمانی که در بازی گنجاده شده است هیجان آن بیشتر می شود . بازی بسیاری از ویژگی های خود را از فروت نینجا به ارث برده است .
برای دانلود و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

Yosef بازدید : 220 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Smoothie Photo Editor v1.1

 

دانلود برنامه ویراشگر عکس Smoothie Photo Editor v1.1

با برنامه Smoothie Photo Editor خلاق باشید و تصاویری که آرزو آن را داشته اید خلق کنید ! این برنامه یکی از بهترین برنامه های ویرایشگر عکس در سیستم عامل اندروید می باشد که جدیدترین نسخه آن را برای شما آماده نموده ایم ! برنامه دارای رابط کاربری ساده و زیبا و قابلیت پشنیبانی از عکس هایی تا کیفیت ۱۳ مگاپیکسل می باشد ! با استفاده از ابزار های پیشرفته برنامه می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن تصاویر خود را ویرایش نمایید و از آن ها لذت ببرید ، همچنین می توانید تغییرات اعمال شده بر روی تصاویر را بازگردانید و مانند حالت اول کنید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 224 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

DVDFab Passkey 8.1.0.1

 

DVDFab Passkey

 

DVDFab Passkey 8.1.0.1 نرم افزاری کم حجم و حرفه ای جهت شکستن قفل دی وی دی ها میباشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به اسانی دی وی دی ها قفل دار را به آسانی شکیته و انها را کپی و یا مشاهده نمائید. شما به اسانی و تنها در چند ثانیه میتوانید تمام محدودیت های گذاشت هشده بر روی دی وی دی هارا رد نمائید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان رفع محدودیت های دی وی دی های بلوری میباشد. اغلب دی وی دی های Blu-ray دارای قفل های امنیتی می باشند . این نرم افزار به اسانی انها را از قفل در اورده و اماده استفاده اسان شما می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

 

Yosef بازدید : 256 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

FaceMe Backgammon 3.3.5

faceme backgammon بازی تخته نرد FaceMe Backgammon 3.3.5   آیفون و آیپد

 

بازی FaceMe Backgammon یک بازی تخته‌نرد زیبا برای iOS است که در آن قابلیت بازی به‌صورت آنلاین و با دوستانتان نیز وجود دارد. در این بازی می‌توانید به‌راحتی باقی دوستانتان که این بازی را در اختیار دارند را دعوت کنید تا با یکدیگر بازی انجام دهید، البته خود بازی نیز از طریق Game Center می‌تواند برای شما یک رقیب پیدا کند تا دونفره بازی کنید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با کمک Bluetooth و Wi-fi با دیگران به بازی بپردازید. بازی دارای تنظیمات متنوعی است و می‌توانید در قسمت تنظیمات، تغییرات زیادی در نحوه‌ی انجام بازی اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه نمایش iPhone 5 نیز بهینه شده است.

Yosef بازدید : 447 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness

 


kpan دانلود فصل دوم انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی
|اتمام مجموعه، زیرنویس فارسی تمامی قسمت های مجموعه در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Yosef بازدید : 18348 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Neighbours From Hell

دانلود رایگان پکیج بازی کامپیوتری همسایه جهنمی Neighbours From Hell

 

| دانلود تمام سری بازی های همسایه جهنمی در پارت های جداگانه|

نام بازی: Neighbours From Hell Pack
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : Collection Games
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Encore Software, Inc
مد بازی : مولتی پلیر
حمایت توسط : JoWood Productions
درجه بندی سنی : PEGI: 3+
قابلیت آنلاین:دارد

Yosef بازدید : 205 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مبارزه مدرن : ساعت صفر Modern Combat 4: Zero Hour v1.1.0 همراه دیتا

نصب آفلاین و بدون نیاز به روت
مراحل و سلاح های جدید و تغییرات چشمگیر دیگر

 

Modern Combat یکی از بهترین و محبوبترین بازی های اکشن و شوتر اول شخص در اندروید می باشد که طرفداران بی شماری دارد. گرافیک فوق العاده بالای بازی در حدی است که با بازی های کنسول های دستی نیز رقابت می کند. داستان فوق العاده زیبای بازی ، صداگذاری فوق العاده زیبا بر روی شخصیت های بازی ، افکت های صوتی و تصویری فوق العاده قدرتمند و وجود سلاح ها و مراحل متعدد همگی محیطی فوق العاده طبیعی را برای بازیکن فرآهم کرده است. در طول بازی ماموریت های مختلفی در کشور های مختلف به شما داده می شود مه باید آن ها را به اتمام برسانید. وجود ماشین های جنگی ، تانک ، هواپیماهای جاسوسی و هلیکوپتر به جذابیت بازی افزوده است! همچنین شما می توانید با دوستان خود به صورت انلاین بازی کنید . در این نسخه از بازی دارای مراحل جدید ، سلاح های جدید و افزایش گرافیک تا حد چشمگیری می باشیم برای اطلاع از تغییرات این نسخه از بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

Yosef بازدید : 182 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود لانچر بی نظیر Next Launcher 3D v1.33 کرک شده

نسخه کرک شده ( بدون هیچگونه اشکال و نیامدن لانچر )

حتما با این لانچر آشنایی داشته باشید . آخیرا تیم go dev که سازنده لانچر go launcher ex می باشد لانچر بسیار زیبایی به نام next منتشر کرده است که امکانات و گرففیک فوق العاده ای دارد !

شما هرچه از یک لانچر قدرتمند می خواهید این لانچر داراست .  این لانچر بر روی گوشی های ۲ هسته ای عملکرد بهتری خواهد داشت !

 

Yosef بازدید : 231 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

MIUI X5 HD Apex/Nova/ADW Theme v1.5.0

دانلود تم زیبای MIUI X5 HD Apex/Nova/ADW Theme v1.5.0

 

MIUI X5 HD Apex/Nova/ADW Theme یک تم فوق العاده زیبا با کیفیت بالای HD می باشد که با لانچر های Apex ،Nova ،ADW Holo ،Go ،Atom سازگاری کامل دارد . این تم دارای محیطی فوق العاده زیبا و آیکون های بی شماری با کیفیت بالای HD می باشد که قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد ! همچنین این تم بر روی لانچر های Go و Apex دارای عناصر و افکت های ویژه می باشد . در این نسخه ۴ والپیپر فوق العاده نیز قرار گرفته است ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تم زیبای MIUI X5 HD Apex/Nova/ADW Theme v1.5.0, 5.0 out of 5 based on 1 rating

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 2,737
  • بازدید کلی : 122,356