loading...
کاغذ دانلود
Yosef بازدید : 439 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Call of Duty: Ghosts


Call of Duty Ghosts pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3-RELOADED به پست اضافه شد|

|آموزش برطرف نمودن مشکل اکسترکت کردن فایل های فشرده (روش MD5) به پست اضافه شد|

 

 

Yosef بازدید : 549 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Battlefield 4

Battlefield 4 pc cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Yosef بازدید : 370 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

Assassin’s Creed IV: Black Flag

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

Yosef بازدید : 476 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Ballance

دانلود Ballance - بازی حفظ تعادل توپ بازی با سبک و سیاقی متفاوت ... همانطور که از نام این بازی Ballance مشخص است هدف اصلی در این بازی حفظ تعادل و رساندن توپ به مقصد است. در این راه موانع متعددی پیش روی دارید و این تصمیم های به موقع و سریع شماست که باعث دست یابی به هدف و پشت سرگذاردن مراحل می شود. این بازی ساخت کمپای Cyparade می باشد و توسعه دهنده ی آن شرکت Atari میباشد. داستان بازی اینگونه است که شما، هدایت توپی را بر عهده دارید و باید این توپ را به مقصد برسانید و در به مقصد رساندن این توپ با موانع زیادی رو به رو خواهید شد و باید تلاش بسیار زیادی بخرج دهید و گاهی بخاطر یک اشتباه کوچک مجبور خواهید شد مجددا از ابتدا بازی را ادامه دهید. مراحل بازی از موانع و تنوع خاصی بر خوردار است و وقتی که یک مرحله را پشت سر گذاشتید، فکر می کنید چقدر این مرحله سهل و آسان بوده اما در مرحله ی بعد دوباره باید تلاش زیادی بکنید تا توپ را به مقصد هدایت کنید و اگر در یک مرحله با مشکل مواجه شوید و کار به اتمام رساندن آن دشوار شود به هیچ وجه از بازی زده نمی شوید و بالعکس بیشتر جذب آن شده و تمام سعی خود را برای اتمام مرحله و ادامه بازی بکار خواهید برد. موانع در بازی به شکلی طراحی شده اند که در اوایل بسیار پیچیده به نظر می آیند اما بعد از مدتی متوجه می شوید که نه تنها پچیده نیستند بلکه بسیار ساده است. از جمله موانعی که در بازی وجود دارد می توان به کیسه هایی اشاره کرد که در هوا به یک طناب متصل اند و با برخورد به آنها به شما باعث سقوط شما می شوند.شما تمام بازی را با یک توپ انجام نمی دهید بلکه در بازی، شما از 3 توپ مختلف چوبی، سنگی و کاغذی استفاده می کنید.

Yosef بازدید : 299 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Mortal Kombat Komplete Edition

 

Mortal Kombat KE Cover دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

Yosef بازدید : 18347 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Neighbours From Hell

دانلود رایگان پکیج بازی کامپیوتری همسایه جهنمی Neighbours From Hell

 

| دانلود تمام سری بازی های همسایه جهنمی در پارت های جداگانه|

نام بازی: Neighbours From Hell Pack
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : Collection Games
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Encore Software, Inc
مد بازی : مولتی پلیر
حمایت توسط : JoWood Productions
درجه بندی سنی : PEGI: 3+
قابلیت آنلاین:دارد

Yosef بازدید : 507 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Becky Brogan The Mystery of Meane Manor

 

دانلود Becky Brogan The Mystery of Meane Manor - بازی کشف حقیقت های پنهان

باز هم سعی کردیم با قرار دادن یک بازی جذاب شما کاربران عزیز را سرگرم کنیم. بازی ساده ای که نمونه های گوناگونی از آن را بارها در آسان دانلود معرفی کرده ایم. Becky Brogan: The Mystery of Meane Manor نام همین بازی جذاب و سرگرم کننده است. بازی جالبی که کاربر باید باز هم در هر مرحله به دنبال اجسام گمشده باشد که به صورت کاملا حرفه ای در تصاویر مخفی شده اند. موضوع جالب بازی هم به جذابیت آن کمک می کند چرا که کاربر باید به یک دخترک کمک کند تا پس از یافتن اجسام مورد نیازی که گم کرده به راز و رمز بازی دست پیدا کند.
گرافیک مناسب و موزیک ها جذابی که در طول بازی پخش می شوند هم از نکات جالب توجه بازی است. تفاوت های این بازی با مدل های دیگر در کمک هایی است که بازی می کند ؛ در نمونه های قبل کاربر وقتی برروی دکمه Hint کلیک می کرد خود بازی به صورت کامل محل دقیق جسم گمشده را نشان می داد اما در این بازی کاربر پس از انتخاب Hint با نزدیک شدن به جسم گمشده متوجه تغییر رنگ Hint خواهد شد که برای مثال رنگ سبز نشان دهنده نزدیک شدن کاربر به جسم گمشده است.
Becky Brogan: The Mystery of Meane Manor قابلیت های جالبی دیگری هم دارد ؛ برای نمونه در هر مرحله حیواناتی در تصاویر گنجانده شده اند که کاربر با پیدا کردن آن ها می تواند تعداد Hint ها را افزایش دهد. این بازی هم به مانند مدل های قبلی به یادگیری زبان انگلیسی کمک خواهد کرد چرا که کاربر برای یافتن جسم گمشده باید بداند هر لغت چه معنی و مفهومی دارد.

قابلیت های کلیدی بازی Becky Brogan: The Mystery of Meane Manor:
- مناسب برای سنین مختلف
- گرافیک مناسب و موزیک های دلنشین
- مناسب برای کودکان به سبب طراحی بازی
- داستان قوی و جالب
- طراحی متفاوت برای کمک های بازی
- اعلام پیغام از سوی بازی در صورت کلیک های ممتد
- مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی
- تغییر در محیط بازی در هر مرحله
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
- و ...

Yosef بازدید : 178 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Metro Last Light

 دانلود بازی Metro Last Light وحشت در مترو

|نسخه ی RELOADED به همراه کرک معتبر |

نام بازی: Metro Last Light
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
مد بازی : N/A
حمایت توسط : 4A Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند.

 

 

Yosef بازدید : 213 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 بازی Resident Evil 6 وحشت در نگاه اویل

 دانلود بازی Resident Evil 6 وجشت در نگاه اویل
|نسخه ی RELOADED به همراه پکیج دی ال سی ها و تراک های صوتی بازی |

نام بازی: Resident Evil 6
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

یک تعادل بسیار عالی بین 3 شخصیتی که در این بازی با آن ها مواجه می شوید، وجود دارد که به شکلی بسیار زیبا شما را غافلگیر خواهد کرد. بازیکنان قسمت های جدیدی را در E3 مشاهده کردند که به فضای نسخه چهارم و مکان های ترسناک و عجیب آن شبیه بودند.

 بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند. در حالیکه کریس (Chris) را پس از اتفاقات نسخه پنجم این سری از بازی ها در این عنوان مشاهده می کنیم، بازی در بخش های دیگر تفاوت های زیادی با آن چیزی که در زمان کنترل بازی با کریس مشاهده کردید، داشته است. مأموریت هایی که لیان کندی (Leon S. Kennedy) در این بازی پیش رو دارد، بسیار متفاوت تر از چیزی است که کریس انجام می دهد. فضایی که لیان در آن ها حضور دارد، بسیار خاص هستند و اتمسفر سنگینی بر آن ها حکم فرما است. همچنین روند بازی در این قسمت ها آرام تر است و بازیکنان بیش از پیش در این قسمت ها خود را در فضای ترسناک بازی حس می کنند. در این قسمت با صحنه های تیراندازی کمی مواجه می شوید و حتی بخش های کمی هم برای دویدن در نظر گرفته شده اند. در دمویی که از این قسمت به نمایش درآمد، در 20 درصد پایانی آن ها شاهد مبارزه و صحنه های تقریباً اکشن بودیم...

 

Yosef بازدید : 346 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

PESEdit 2013 Patch 4.0

 

PES2013 دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 4.0

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۴٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 2,723
  • بازدید کلی : 122,342