loading...
کاغذ دانلود
Yosef بازدید : 393 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (1)

Nimbuzz Messenger v2.7.0

 

دانلود مسنجر نیمباز Nimbuzz Messenger v2.7.0

مسنجر قدرتمند و رایگان نمیباز Nimbuzz Messenger به راحتی این امکان را به شما خواهد داد تا با دوستان خود به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید، می توانید به آنها پیام داده و یا تماس برقرار نمایید. فقط کافیست که به اینترنت متصل شده و دیگر می توانید از امکانات برنامه استفاده کنید. از ویژگی های دیگر این برنامه چت گروهی و اتاق های چت می باشد که با جست و جو می توان اتاق های چت مختلف را پیدا کرد. همچنین می توانید فایل ها، عکس ها، ویدئو ها و هر چه را که می خواهید اشتراک گذاری کنید و برای دوستان خود بفرستید.

 


Yosef بازدید : 377 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Easy Voice Recorder pro v1.7.4

دانلود برنامه ضبط صدا Easy Voice Recorder Pro v1.7.4

یک برنامه ساده در عین حال بسیار کاربردی می باشد که به شما امکان می دهد به آسانی به ضبط مکالمات و صدا بپردازید. با استفاده از این برنامه می توانید قرارهای ملاقات کاری، جزوه ها، یادداشت ها و یا هر اتفاق مهم دیگری را به آسانی و بدون هیچگونه محدودیت ضبط کنید.

Yosef بازدید : 363 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Line v3.6.3


line

با استفاده از نرم افزار LINE میتوانید در هر کجای دنیا که هستید با دوستان خود تماس بر قرار کنید. نرم افزار LINE قابلیت تماس صوتی رایگان با کیفیت بالا را دارد. این نرم افزار تا به حال بیش از ۳ میلیون دانلود داشته است. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به دوستان اندرویدی خود اس ام اس رایگان بزنید!
البته شرط این کار این است که دوست شما این برنامه را داشته باشد و به اینترنت متصل باشید! اما به جز اینترنت هیچ هزینه دیگری برای شما در پی ندارد.
Line یکی از قوی ترین نرم افزار میان رقبای خود مثل Tango ، Viber ، … به حساب می آید و امکانات فوق العاده ای همچون محیطی زیبا با والپیپرهای متنوع ، انواع Emoji یا شکلک مجانی و توانایی فرستادن عکس و فیلم را دارا می باشد.

 

 

Yosef بازدید : 376 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (2)

CM 10.2/10.1 THEME NEON COLORS v2.91'

دانلود پوسته سیانوژن CM 10.2/10.1 THEME NEON COLORS v2.91

پوسته CM 10.2/10.1 THEME NEON COLORS برای رام های کاستوم یا همان سیانوژن می باشد که به مناسبت نزدیک بودن سال جدید میلادی نسخه جدید آن منتشر شده و اشکالات قبلی رفع شده است. این تم رنگارنگ دارای آیکون هایی با چند رنگ مختلف و تنظیمات زیادی می باشد. این تم هم برروی گوشی و هم برروی تبلت نصب می شود. برای نصب دقت کنید اگر هنگام نصب خطا داد باید گوشی خود را ریبوت کرده و سپس اقدام به نصب تم نمایید. توجه کنید که این پوسته فقط برروی رام کاستوم نصب خواهد شد و برروی رام های رسمی قابل نصب نمی باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Yosef بازدید : 429 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 Fast & Furious 6: The Game v3.4.1

دانلود بازی سریع و خشمگین 6 – Fast & Furious 6: The Game v3.4.1 همراه دیتا

 (تست شده)

وارد دنیای Fast & Furious 6 شده و با گروهی از رانندگان خیابانی مسابقه دهید تا پول نقد بیشتری کسب کنید. در این بازی در طول مراحل باید ماموریت های مختلفی انجام دهید، همچنین می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود به بازی بپردازید. در طول بازی عده ای از رانندگان شرور قصد نابودی شما را دارند، با آن ها مسابقه دهید و شهرت خود را بیش از پیش کنید. همچنین می توانید به انبوهی از خودروها دسترسی پیدا کرده و در صورت نیاز آن ها را ارتقا دهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Yosef بازدید : 369 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (1)

Smart Tools v1.6.4


دانلود برنامه کاربردی Smart Tools v1.6.4

 

برنامه Smart Tools یک برنامه کاربردی می باشد که دارای 5 مجموعه کلی و 15 ابزار می باشد. بدون شک این برنامه بسیار برای شما مفید بوده و کارایی آن در زندگی روزمره شما زیاد است. این برنامه برای اندازه گیری طول، زاویه، مساحت و … به کار می رود. در زیر می توانید تمامی ابزارهای برنامه را مشاهده نمایید.

مجموعه اول: طول ، زاویه ، شیب ، سطح ، خط کش هوشمند

مجموعه دوم: فاصله ، ارتفاع ، عرض ، مساحت ، اندازه گیری هوشمند

مجموعه سوم: قطب نما ، فلزیاب ، جی پی اس ، قطب نما هوشمند

مجموعه چهارم: صداسنج ، نوسان سنج ، صدا سنج حرفه ای

مجموعه پنجم: چراغ قوه ، ذره بین ، آینه ، چراغ قوه حرفه ای

Yosef بازدید : 278 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرش نینجا NinJump Deluxe v1.0.2

دارای قابلیت خرید آزاد
نسخه اولیه NinJump بیش از ۵۰ میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است و حالا نوبت نسخه جدید این بازی است که رکورد جدیدی بزند !
شما نقش نینجایی را بر عهده دارید که باید هر چه قدر می توانید بالا بروید ! شما باید از هیولا ها و اژدها ها بگذرید بالاتر بروید .
این بازی به سبک Arcade و رکورد زنی می باشد . یکی از ویژگی های بازی سادگی آن می باشد که شما با یک کلیک می توانید بازی را به انجام برسانید .


Yosef بازدید : 255 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن و زیبای اندروید Zombie Highway v1.6

یک بازی زیبا و اکشن و می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! در این بازی زیبا باید به هر طریقی که میتوانید از شر زامبی ها خلاص شوید! در هر مرحله از بازی ماشین های مختلفی به شما داده می شود که باید از جاده های مختلف عبور کنید و زامبی ها را زیر بگیرید!
شما می توانید با انجام ماموریت های خواسته شده تفنگ های مختلفی را آزاد کنید که بسیار جذاب می باشند .
برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

Yosef بازدید : 161 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Can Knockdown 3 (Full) v1.10

دانلود بازی فوق العاده زیبای پرتاب قوطی ها Can Knockdown 3 (Full) v1.10 همراه دیتا

 نسخه کاملا کرک شده همراه ۴۰ مرحله جدید و زیبا

Can Knockdown یک بازی فوق العاده زیبا و اعتیاد اور می باشد که نسخه سوم آن برای اندروید منتشر شده است . این بازی فوق العاده زیبا امتیاز ۵ را در گوگل پلی کسب کرده است و طرفداران بی شماری دارد ! در این بازی فوق العاده شما در محیطی زیبا و کاملا واقع گرایانه قرار خواهید گرفت و باید در هر مرحله قوطی هایی را که در فواصل مختلف قرار دارند نشانه بگیرید . اگر نشانه شما به مرکز قوطی نزدیک تر باشد امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و به مراحل بعدی راه پیدا می کنید . محیط بازی از جمله تشویق تماشاچیان بسیار زیبا می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 273 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (1)

Windows Blue 8 HD Lockscreen v4

دانلود لاک اسکرین ویندوز بلو Windows Blue 8 HD Lockscreen v4

با عرضه شدن نسخه جدید ویندوز یعنی ۸٫۱ به لاک اسکرین این نسخه نیز برای اندروید عرضه شد . این لاک اسکرین به سبک مترو می باشد .
این برنامه برای Go Launcher EX و Go Locker می باشد . برنامه اختصاصی این لاک اسکرین به شما اجازه می دهد که شرتکات های لاک اسکرین را مدیریت کنید .
(برای نصب این لاکر باید Go Locker نصب باشد )

Yosef بازدید : 265 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Weaphones: Firearms Simulator v2.0.1

 

دانلود بازی شبیه ساز اسلحه Weaphones: Firearms Simulator v2.0.1

با استفاده از این برنامه جالب میتوانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به هر تفنگی که دوست دارید تبدیل کنید و با ان شلیک کنید!  از نکات مثبت این برنامه میتوان داشتن مکانیزم دقیق همانند یک اسلحه واقعی  افکت های صوتی عالی و چرخش ۱۸۰ درجه نام برد! شما میتوانید اسلحه های مختلفی در این برنامه انتخاب کرده و با انها به شلیک ببردازید.

این شبیه ساز بسیار شگفت انگیز است و با استفاده از اجزای مختلف گوشی حسی که با یک تفنگ واقعی شلیک می کنید را برای شما به وجود می آورد !
از دیگر مزایای برنامه داشتن گرافیک HD و بی نظیر می باشد .

برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

Yosef بازدید : 122 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Bike Race Pro by T. F. Games v2.5.1

دانلود بازی موتورسواری Bike Race Pro by T. F. Games v2.5.1

 این بازی به بازی های فلش شباهت بسیاری دارد .

شما باید گوشی خود را تکان دهید تا موتور را به جلو و عقب بچرخانید و بر روی صفحه برای گاز دادن یا ترمز کردن کلیک کنید .

در بازی می توانید حرکات نمایشی انجام دهید و امکان بازی چند نفره نیز وجود دارد .

بازی دارای ۹۶ مسیر مختلف و ۱۳ موتور متفاوت می باشد .

برای دانلود Bike Race و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

Yosef بازدید : 198 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

FIFA 12 by EA SPORTS v1.4.00

دانلود بازی فوتبال FIFA 12 by EA SPORTS v1.4.00 همراه دیتا + سکه بی نهایت

یک بازی فوتبال فوق العاده زیبا می باشد که همه شما با نام آن آشنا هستید ! اکنون نسخه جدید این بازی همراه با پول بی نهایت و استقامت بیشتر را به درخواست کاربران در سایت قرار داده ایم . سری بازی های FIFA یکی از بازی های گرافیکی و محبوب اندروید می باشند که تجربه خاصی را در اختیار بازیکن قرار می دهند . از ویژگی های بازی می توان به گرافیک بالا ، حرکات دیدنی تماشاچیان و بازیکنان ، محیط واقع گرایانه و … اشاره نمود . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 542 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Car Club:Tuning Storm v1.0

دانلود بازی باشگاه اتومبیل Car Club:Tuning Storm v1.0 همراه دیتا و پول بی نهایت

یکی از بهترین و زیباترین بازی های مسابقه ای در اندروید می باشد که به شما امکان می دهد بر روی ماشین خود تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید . در این بازی شما انتخاب های بیشتری نسبت به بازی های نهایت سرعت و آسفالت را در اسپورت کردن ماشین ها دارید و می توانید هرگونه که دوست دارید خودرو خود را اسپورت کنید . بازی دارای ماشین های فوق العاده سریع و گران قیمت می باشد که می توانید هر ماشین را به دلخواه خود اسپورت کرده و با آن مسابقه دهید ، همچنین این نسخه از بازی دارای پول بی نهایت می باشد پس نگران پول برای اسپورت کردن نباشید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 254 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Can Knockdown 2 v1.13

دانلود بازی پرتاب قوطی ها Can Knockdown 2 v1.13

میلیون ها بازیکن نمی توانند اشتباه کنند ! Can Knockdown 2 یکی از اعتیاد آور ترین عنوان های اندروید می باشد که با مراحل و عملکردی دقیق تر از قبل برای اندروید منتشر شده است ! در این بازی مهارت های شما در پرتاب قوطی ها به چالش کشیده می شود ، بازی دارای ۳ نوع گیم پلی متفاوت می باشد که در هرکدام با چالش های خاص خود مواجه خواهید شد ! محیط فوق العاده زیبا و جزئیات بالا بازی یکی دیگر از ویژگی های آن می باشد که شما را شگف زده خواهد کرد ! در طول بازی باید نقاط ضعف خود را تشخیص دهید و خود را برای یک پرتاب بهتر آماده نمایید ! در مراحل نهایی بازی هدف های متحرک شما را به چالش خواهند کشید پس آماده باشید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 205 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Fruit Ninja vs Skittles v1.0.0

دانلود بازی بسیار زیبای Fruit Ninja vs Skittles v1.0.0

 

بازی فوق العاده ی Fruit Ninja vs Skittles کار جدیدی از کمپانی HalfBrick ( سازنده Fruit ninja ) می باشد .
این بازی شبیه Fruit Ninja ولی بسیار رنگارنگ تر و جذاب تر می باشد . Fruit Ninja vs Skittles مکانی است که رویا ها به حقیقت می پیوندند و تصور آن غیر ممکن است ! در این بازی شما به جای میوه میوه های جذاب تری را خرد می کنید و با رقابت ها و چالش های زمانی که در بازی گنجاده شده است هیجان آن بیشتر می شود . بازی بسیاری از ویژگی های خود را از فروت نینجا به ارث برده است .
برای دانلود و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

Yosef بازدید : 221 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Smoothie Photo Editor v1.1

 

دانلود برنامه ویراشگر عکس Smoothie Photo Editor v1.1

با برنامه Smoothie Photo Editor خلاق باشید و تصاویری که آرزو آن را داشته اید خلق کنید ! این برنامه یکی از بهترین برنامه های ویرایشگر عکس در سیستم عامل اندروید می باشد که جدیدترین نسخه آن را برای شما آماده نموده ایم ! برنامه دارای رابط کاربری ساده و زیبا و قابلیت پشنیبانی از عکس هایی تا کیفیت ۱۳ مگاپیکسل می باشد ! با استفاده از ابزار های پیشرفته برنامه می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن تصاویر خود را ویرایش نمایید و از آن ها لذت ببرید ، همچنین می توانید تغییرات اعمال شده بر روی تصاویر را بازگردانید و مانند حالت اول کنید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 256 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

FaceMe Backgammon 3.3.5

faceme backgammon بازی تخته نرد FaceMe Backgammon 3.3.5   آیفون و آیپد

 

بازی FaceMe Backgammon یک بازی تخته‌نرد زیبا برای iOS است که در آن قابلیت بازی به‌صورت آنلاین و با دوستانتان نیز وجود دارد. در این بازی می‌توانید به‌راحتی باقی دوستانتان که این بازی را در اختیار دارند را دعوت کنید تا با یکدیگر بازی انجام دهید، البته خود بازی نیز از طریق Game Center می‌تواند برای شما یک رقیب پیدا کند تا دونفره بازی کنید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با کمک Bluetooth و Wi-fi با دیگران به بازی بپردازید. بازی دارای تنظیمات متنوعی است و می‌توانید در قسمت تنظیمات، تغییرات زیادی در نحوه‌ی انجام بازی اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه نمایش iPhone 5 نیز بهینه شده است.

Yosef بازدید : 205 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مبارزه مدرن : ساعت صفر Modern Combat 4: Zero Hour v1.1.0 همراه دیتا

نصب آفلاین و بدون نیاز به روت
مراحل و سلاح های جدید و تغییرات چشمگیر دیگر

 

Modern Combat یکی از بهترین و محبوبترین بازی های اکشن و شوتر اول شخص در اندروید می باشد که طرفداران بی شماری دارد. گرافیک فوق العاده بالای بازی در حدی است که با بازی های کنسول های دستی نیز رقابت می کند. داستان فوق العاده زیبای بازی ، صداگذاری فوق العاده زیبا بر روی شخصیت های بازی ، افکت های صوتی و تصویری فوق العاده قدرتمند و وجود سلاح ها و مراحل متعدد همگی محیطی فوق العاده طبیعی را برای بازیکن فرآهم کرده است. در طول بازی ماموریت های مختلفی در کشور های مختلف به شما داده می شود مه باید آن ها را به اتمام برسانید. وجود ماشین های جنگی ، تانک ، هواپیماهای جاسوسی و هلیکوپتر به جذابیت بازی افزوده است! همچنین شما می توانید با دوستان خود به صورت انلاین بازی کنید . در این نسخه از بازی دارای مراحل جدید ، سلاح های جدید و افزایش گرافیک تا حد چشمگیری می باشیم برای اطلاع از تغییرات این نسخه از بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

Yosef بازدید : 182 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود لانچر بی نظیر Next Launcher 3D v1.33 کرک شده

نسخه کرک شده ( بدون هیچگونه اشکال و نیامدن لانچر )

حتما با این لانچر آشنایی داشته باشید . آخیرا تیم go dev که سازنده لانچر go launcher ex می باشد لانچر بسیار زیبایی به نام next منتشر کرده است که امکانات و گرففیک فوق العاده ای دارد !

شما هرچه از یک لانچر قدرتمند می خواهید این لانچر داراست .  این لانچر بر روی گوشی های ۲ هسته ای عملکرد بهتری خواهد داشت !

 

Yosef بازدید : 231 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

MIUI X5 HD Apex/Nova/ADW Theme v1.5.0

دانلود تم زیبای MIUI X5 HD Apex/Nova/ADW Theme v1.5.0

 

MIUI X5 HD Apex/Nova/ADW Theme یک تم فوق العاده زیبا با کیفیت بالای HD می باشد که با لانچر های Apex ،Nova ،ADW Holo ،Go ،Atom سازگاری کامل دارد . این تم دارای محیطی فوق العاده زیبا و آیکون های بی شماری با کیفیت بالای HD می باشد که قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد ! همچنین این تم بر روی لانچر های Go و Apex دارای عناصر و افکت های ویژه می باشد . در این نسخه ۴ والپیپر فوق العاده نیز قرار گرفته است ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تم زیبای MIUI X5 HD Apex/Nova/ADW Theme v1.5.0, 5.0 out of 5 based on 1 rating

 

Yosef بازدید : 275 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Bridge Constructor 1.5

بازی پل سازی آندروید Bridge Constructor 1.5

 

بسیاری از مهندسان عمران در رشته پل سازی شاید خیلی دوست دارند که برای ساختن پل از ابزارهایی استفاده کنند تا با سعی و خطا بتوانند بهترین طرح و ایده را پیاده کنند،ولی این ابزار شاید در دسترس آنها نباشد، برای این ساعت از سایت نرم افزاری برای سیستم عامل اندروید آماده کرده ایم که بتوانید به راحتی و بدون مشکل پل بسازید ، از ماشین آلات و ابزار آلات مختلف استفاده کنید تا بتوانید بهترین ایده را پیاده نمایید.
شما می توانید با استفاده از این نرم افزار پل در مکان های مختلف بسازید و حالات مختلف ابزارهای مختلف را روی آن تست کنید.وجود بیش از ۴۰ حالت مختلف که شما را در ساختن پل های مستحکم کمک می نماید.شما در ۵ تنظیمات مختلف مانند شهر،خیابان و…. می توانید کار کنید.شما با مواد و متریال مختلف سروکار دارید و مانند دنیای واقعی می توانید از مواد مختلف استفاده کنید.این بازی قابل اجرا بر روی آندروید ۲٫۲ به بالا می باشد.

Yosef بازدید : 219 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Redline Rush v1.2.0 همراه دیتا

در بازی Redline Rush سوار بر ماشین های گران قیمت و سریع شوید و تا می توانید سرعت بگیرید ، پلیس ها را گمراه کنید و مهارت رانندگی خود را تست کنید ! از تصادفات جلوگیری کنید ، ماشین های پلیس را خراب کنید و ماشین های خود را اسپورت کنید . این بازی قادر است طرفداران این سبک را به چالش بکشد ! بازی از گرافیک بالا و محیط زیبایی برخوردار می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Redline Rush v1.2.0 همراه دیتا, ۴٫۲

out of 5 based on 19 ratings

 


Yosef بازدید : 230 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی گنگ استار وگاس Gangstar Vegas v1.0.0 همراه دیتا

یک بازی فوق العاده و زیبا می باشد که سرانجام توسط شرکت گیم لافت برای اندروید منتشر شد ! به لاس وگاس جایی که ثروت و زندگی با یک رول تاس از دست داده می شود خوش آمدید ! اگر به دنبال یک بازی اکشن و جهان آزاد می باشید این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید . در این بازی زیبا شما در نقش قهرمان بازی باید در هر مرحله ماموریت هایی که به شما داده می شود را انجام دهید . بازی از محیط فوق العاده زیبایی برخوردار می باشد که تاکنون در هیچ بازی اندروید مشاهده نشده است ! این نسخه از بازی آخرین نسخه از سری بازی های گنگ استار می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود بازی گنگ استار وگاس Gangstar Vegas v1.0.0 همراه دیتا, ۴٫۲ out of 5 based on 62 ratings


Yosef بازدید : 189 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Deluxe Ultra Voice Changer v1.10

دانلود نرم افزار فوق العاده ی تغییر صدا Deluxe Ultra Voice Changer v1.10

این نرم افزار نرم افزار کاملی برای تغییر صدا می باشد . این نرم افزار صدای شما را به هزاران صدای دیگر تبدیل می کند .
این برنامه دسته های صدای مختلف از جمله صدای ربات ها را دارد ! شما می توانید با این نرم افزار ویژه ساعت ها خود را سرگرم کنید . برای شناخته نشدن نیز می توانید از این نرم افزار استفاده نمایید .
برای دانلود نرم افزار و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

دانلود نرم افزار فوق العاده ی تغییر صدا Deluxe Ultra Voice Changer v1.10, 3.7 out of 5 based on 6 ratings

Yosef بازدید : 195 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Zoner Mobile Security v1.1.0

دانلود نرم افزار آنتی ویروس و امنیت Zoner Mobile Security v1.1.0

Zoner Mobile Security نرم افزار کاملی جهت تامین امنیت گوشی اندروید شما می باشد . این نرم افزار گوشی شما را از مزاحم های تلفنی , ویروس ها , کرم ها(Worm) , تروجان ها , ابزار های جاسوسی و همچنین تبلیغات های بی هوده در امان نگاه می دارد .

ویژگی های Zoner Mobile Security :
- بکاپ گرفتن و ریستور کردن از اس ام اس ها
- دارای سیستم ضد دزدیده شدن
- اسکن قوی و قدرتمند
- دارای ویجت برای دسترسی سریع به تنظیمات
- تسک مینجر ( Task Manager )
- کنترل نرم افزار ها
- قابلیت آپدیت از طریق اینترنت

برای دانلود و تصاویر بیشتری از محیط نرم افزار در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

دانلود نرم افزار آنتی ویروس و امنیت Zoner Mobile Security v1.1.0, 4.7 out of 5 based on 3 ratings

Yosef بازدید : 158 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Windows8 / Windows 8 + Launcher

دانلود لانچر ویندوز ۸ Windows8 / Windows 8 + Launcher

Windows8 یک لانچر فوق العاده زیبا و بی نظیر می باشد که تجربه کار با ویندوز ۸ موبایل را بر روی گوشی های اندروید فراهم می نماید ! با استفاده از این لانچر می توانید محیط شبیه سازی شده از ویندوز موبایل ۸ را در گوشی اندروید خود داشته باشید و از آن لذت ببرید ، از ویژگی های دیگر برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- قابلیت نمایش زنده جیمیل ، آب و هوا ، توییتر و … همانند ویندوز ۸

- امکان کشیدن و رها کردن کاشی ها (عنوان ها)

- قابلیت تغییر سایز آیکون ها

- امکان انتخاب کشور مورد نظر برای دسترسی به آخرین اخبار

دانلود لانچر ویندوز ۸ Windows8 / Windows 8 + Launcher, 4.3 out of 5 based on 6 ratings

 

Yosef بازدید : 188 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

Man of Steel HD 1.0

man of steel hd ipad دانلود بازی اکشن Man of Steel HD 1.0   آیپد

بازی Man of Steel HD که توسط کمپانی Warner Bros تولید شده است، بازی‌ای است که از روی فیلمی با همین نام ساخته شده است. شخصیت اصلی این داستان که در اصل همان سوپرمن محبوب است باید در برابر General Zod که تصمیم دارد زمین را نابود کند، ایستادگی کند. در اصل،‌ تنها کسی که می‌تواند زمین را از دست جنرال نجات دهد او است. اتقافات این بازی برگرفته از فیلم آن است و در آن با حمله به‌دشمنان خود، و فرار از دست حمله‌های سهمگین آن‌ها، باید با استفاده از قدرت‌های خاص و سرعت زیاد خود، Zod و نیروهای اهریمنی وی را شکست دهید. گرافیک این بازی در سطح بسیار خوبی قرار داشته و محیط‌های ۳D آن، بازی را برای شما زیبا خواهد نمود. لطفاً توجه داشته باشید این نسخه‌ی HD بازی است و برای iPad است. همچنین برای اجرای آن به iPad 2 و بالاتر نیاز خواهید داشت. این بازی برای iOS 5.0 و بالاتر است.

 

Yosef بازدید : 812 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

http://uploadtak.com/images/o369_168.jpg

 

Angry Birds Star Wars یک بازی محبوب و فوق العاده زیبا می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . تقریبا همه کاربران اندروید نام این بازی زیبا را شنیده اند و یا آن را تجربه کرده اند ! در این نسخه از بازی که شامل ۲۰ مرحله فوق العاده زیبا و جدید می باشد باید به جنگ با خوک های بد بروید و آن ها را نابود کنید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 171 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Handy Photo v1.1

 

دانلود برنامه بی نظیر Handy Photo v1.1

 

Handy Photo برای آن دسته از افرادی می باشد که اشتیاق بسیار زیادی به ویرایش تصاویر دارند ! این برنامه یک برنامه فوق العاده در این زمینه می باشد که می توانید عکس ها را از تمام زوایا موجود اصلاح و یا ویرایش نمایید . این برنامه شامل مجموعه ابزار هایی می باشد که قطعا از کار کردن و تاثیر آن ها بر روی عکس ها شگفت زده خواهید شد !

 

Yosef بازدید : 172 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Gasntar Vegas 1.0

gangstar vegas دانلود بازی زیبا و محبوب Gasntar Vegas 1.0   آیفون و آیپد

اگر از طرفداران بازی‌هایی باشید که در آن‌ها بتوانید آزادانه در شهر حرکت کنید و به انجام مأموریت بپردازید – که اصطلاحاً به این نوع بازی‌ها Open World گفته می‌شود – حتماً با سری بازی‌های Gangstar از کمپانی Gameloft آشنایی کامل دارید. این بازی‌ها به تعبیر بسیاری همان بازی GTA برای موبایل‌ها و دیوایس‌های iOS به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی جدید این بازی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه. همه‌ی این موارد باعث شده است که این بازی تحسین بسیاری را برانگیزد و به یکی از بهترین بازی‌های Open World تا این لحظه تبدیل شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPad 2 و بالاتر و iPod Touch 4 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز خواهید داشت.

Yosef بازدید : 188 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Leatherware GOLauncher EX Theme v1.0

 

دانلود تم فوق العاده زیبای Leatherware GOLauncher EX Theme v1.0

Leatherware یک تم فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که برای لانچر Go منتشر شده است ! از ویژگی های این تم می توان به ظاهری بسیار زیبا و وجود والپیپر های با کیفیت اشاره نمود ! این مخصوص GOLauncher EX می باشد و بر روی لانچر های دیگر قابل اجرا نمی باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این تم زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تم فوق العاده زیبای Leatherware GOLauncher EX Theme v1.0, 4.2 out of 5 based on 5 ratings

Yosef بازدید : 162 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Visidon AppLock v2.0.6

 

Visidon AppLock v2.0.6 قفل کردن برنامه ها با Visidon AppLock v2.0.6


Visidon AppLock یک برنامه امنیتی جالب است که برای شما امکان قفل کردن همه برنامه هایتان را به سادگی فراهم می کند. این نرم افزار از آخرین تکنولوژی تشخیص چهره برای امنیت گوشی و یا تبلت شما استفاده می نماید. این نرم افزار پس از قفل کردن برنامه بازگشایی آن را از طریق شناسایی چهره شما امکان پذیر می سازد و به جز خود شما هیچکس دیگر نمی تواند به برنامه های شما دسترسی داشته باشد. دقت کنید که برای بهتر عمل کردن برنامه به دوربین جلوی گوشی یا تبلت نیاز دارید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 2,759
  • بازدید کلی : 122,378