loading...
کاغذ دانلود
Yosef بازدید : 254 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Can Knockdown 2 v1.13

دانلود بازی پرتاب قوطی ها Can Knockdown 2 v1.13

میلیون ها بازیکن نمی توانند اشتباه کنند ! Can Knockdown 2 یکی از اعتیاد آور ترین عنوان های اندروید می باشد که با مراحل و عملکردی دقیق تر از قبل برای اندروید منتشر شده است ! در این بازی مهارت های شما در پرتاب قوطی ها به چالش کشیده می شود ، بازی دارای ۳ نوع گیم پلی متفاوت می باشد که در هرکدام با چالش های خاص خود مواجه خواهید شد ! محیط فوق العاده زیبا و جزئیات بالا بازی یکی دیگر از ویژگی های آن می باشد که شما را شگف زده خواهد کرد ! در طول بازی باید نقاط ضعف خود را تشخیص دهید و خود را برای یک پرتاب بهتر آماده نمایید ! در مراحل نهایی بازی هدف های متحرک شما را به چالش خواهند کشید پس آماده باشید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 205 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Fruit Ninja vs Skittles v1.0.0

دانلود بازی بسیار زیبای Fruit Ninja vs Skittles v1.0.0

 

بازی فوق العاده ی Fruit Ninja vs Skittles کار جدیدی از کمپانی HalfBrick ( سازنده Fruit ninja ) می باشد .
این بازی شبیه Fruit Ninja ولی بسیار رنگارنگ تر و جذاب تر می باشد . Fruit Ninja vs Skittles مکانی است که رویا ها به حقیقت می پیوندند و تصور آن غیر ممکن است ! در این بازی شما به جای میوه میوه های جذاب تری را خرد می کنید و با رقابت ها و چالش های زمانی که در بازی گنجاده شده است هیجان آن بیشتر می شود . بازی بسیاری از ویژگی های خود را از فروت نینجا به ارث برده است .
برای دانلود و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

Yosef بازدید : 221 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Smoothie Photo Editor v1.1

 

دانلود برنامه ویراشگر عکس Smoothie Photo Editor v1.1

با برنامه Smoothie Photo Editor خلاق باشید و تصاویری که آرزو آن را داشته اید خلق کنید ! این برنامه یکی از بهترین برنامه های ویرایشگر عکس در سیستم عامل اندروید می باشد که جدیدترین نسخه آن را برای شما آماده نموده ایم ! برنامه دارای رابط کاربری ساده و زیبا و قابلیت پشنیبانی از عکس هایی تا کیفیت ۱۳ مگاپیکسل می باشد ! با استفاده از ابزار های پیشرفته برنامه می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن تصاویر خود را ویرایش نمایید و از آن ها لذت ببرید ، همچنین می توانید تغییرات اعمال شده بر روی تصاویر را بازگردانید و مانند حالت اول کنید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 224 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

DVDFab Passkey 8.1.0.1

 

DVDFab Passkey

 

DVDFab Passkey 8.1.0.1 نرم افزاری کم حجم و حرفه ای جهت شکستن قفل دی وی دی ها میباشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به اسانی دی وی دی ها قفل دار را به آسانی شکیته و انها را کپی و یا مشاهده نمائید. شما به اسانی و تنها در چند ثانیه میتوانید تمام محدودیت های گذاشت هشده بر روی دی وی دی هارا رد نمائید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان رفع محدودیت های دی وی دی های بلوری میباشد. اغلب دی وی دی های Blu-ray دارای قفل های امنیتی می باشند . این نرم افزار به اسانی انها را از قفل در اورده و اماده استفاده اسان شما می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

 

Yosef بازدید : 257 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

FaceMe Backgammon 3.3.5

faceme backgammon بازی تخته نرد FaceMe Backgammon 3.3.5   آیفون و آیپد

 

بازی FaceMe Backgammon یک بازی تخته‌نرد زیبا برای iOS است که در آن قابلیت بازی به‌صورت آنلاین و با دوستانتان نیز وجود دارد. در این بازی می‌توانید به‌راحتی باقی دوستانتان که این بازی را در اختیار دارند را دعوت کنید تا با یکدیگر بازی انجام دهید، البته خود بازی نیز از طریق Game Center می‌تواند برای شما یک رقیب پیدا کند تا دونفره بازی کنید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با کمک Bluetooth و Wi-fi با دیگران به بازی بپردازید. بازی دارای تنظیمات متنوعی است و می‌توانید در قسمت تنظیمات، تغییرات زیادی در نحوه‌ی انجام بازی اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه نمایش iPhone 5 نیز بهینه شده است.

Yosef بازدید : 447 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness

 


kpan دانلود فصل دوم انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی
|اتمام مجموعه، زیرنویس فارسی تمامی قسمت های مجموعه در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Yosef بازدید : 18348 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Neighbours From Hell

دانلود رایگان پکیج بازی کامپیوتری همسایه جهنمی Neighbours From Hell

 

| دانلود تمام سری بازی های همسایه جهنمی در پارت های جداگانه|

نام بازی: Neighbours From Hell Pack
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : Collection Games
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Encore Software, Inc
مد بازی : مولتی پلیر
حمایت توسط : JoWood Productions
درجه بندی سنی : PEGI: 3+
قابلیت آنلاین:دارد

Yosef بازدید : 205 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مبارزه مدرن : ساعت صفر Modern Combat 4: Zero Hour v1.1.0 همراه دیتا

نصب آفلاین و بدون نیاز به روت
مراحل و سلاح های جدید و تغییرات چشمگیر دیگر

 

Modern Combat یکی از بهترین و محبوبترین بازی های اکشن و شوتر اول شخص در اندروید می باشد که طرفداران بی شماری دارد. گرافیک فوق العاده بالای بازی در حدی است که با بازی های کنسول های دستی نیز رقابت می کند. داستان فوق العاده زیبای بازی ، صداگذاری فوق العاده زیبا بر روی شخصیت های بازی ، افکت های صوتی و تصویری فوق العاده قدرتمند و وجود سلاح ها و مراحل متعدد همگی محیطی فوق العاده طبیعی را برای بازیکن فرآهم کرده است. در طول بازی ماموریت های مختلفی در کشور های مختلف به شما داده می شود مه باید آن ها را به اتمام برسانید. وجود ماشین های جنگی ، تانک ، هواپیماهای جاسوسی و هلیکوپتر به جذابیت بازی افزوده است! همچنین شما می توانید با دوستان خود به صورت انلاین بازی کنید . در این نسخه از بازی دارای مراحل جدید ، سلاح های جدید و افزایش گرافیک تا حد چشمگیری می باشیم برای اطلاع از تغییرات این نسخه از بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

Yosef بازدید : 182 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود لانچر بی نظیر Next Launcher 3D v1.33 کرک شده

نسخه کرک شده ( بدون هیچگونه اشکال و نیامدن لانچر )

حتما با این لانچر آشنایی داشته باشید . آخیرا تیم go dev که سازنده لانچر go launcher ex می باشد لانچر بسیار زیبایی به نام next منتشر کرده است که امکانات و گرففیک فوق العاده ای دارد !

شما هرچه از یک لانچر قدرتمند می خواهید این لانچر داراست .  این لانچر بر روی گوشی های ۲ هسته ای عملکرد بهتری خواهد داشت !

 

Yosef بازدید : 231 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

MIUI X5 HD Apex/Nova/ADW Theme v1.5.0

دانلود تم زیبای MIUI X5 HD Apex/Nova/ADW Theme v1.5.0

 

MIUI X5 HD Apex/Nova/ADW Theme یک تم فوق العاده زیبا با کیفیت بالای HD می باشد که با لانچر های Apex ،Nova ،ADW Holo ،Go ،Atom سازگاری کامل دارد . این تم دارای محیطی فوق العاده زیبا و آیکون های بی شماری با کیفیت بالای HD می باشد که قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد ! همچنین این تم بر روی لانچر های Go و Apex دارای عناصر و افکت های ویژه می باشد . در این نسخه ۴ والپیپر فوق العاده نیز قرار گرفته است ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تم زیبای MIUI X5 HD Apex/Nova/ADW Theme v1.5.0, 5.0 out of 5 based on 1 rating

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 2,794
  • بازدید کلی : 122,413