loading...
کاغذ دانلود
Yosef بازدید : 207 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

EZ Video Cutter v2.0.0.4

دانلود EZ Video Cutter v2.0.0.4 - نرم افزار برش زدن بخشی از فیلم ها

نرم افزار EZ Video Cutter یک برشگر کارآمد برای فیلم هاست که به واسطه آن به راحتی می توان یک قطعه ویدئویی را برش داد. این ابزار ساده و مناسب برای ویرایش های ساده با ویژگی هایی که دارد تا حدود زیادی می تواند خواسته های کاربران مختلف را پاسخگو باشد. البته این ابزار نه فقط برش بلکه به هم چسباندن و تبدیل ویدئوها را هم می تواند بر عهده گیرد ؛ واسط کاربری ساده اش هم کمک زیادی می کند تا همه کاربران بتوانند از آن بهره بگیرند.
پشتیبانی از فرمت های مختلف هم نکته بسیار مهمی است که این ابزار ساده به راحتی از پس آن برآمده ؛ تنظیم کیفیت، امکان استخراج صدا از تصویر یا همان تبدیل ویدئو به صدا و سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار به چشم می خورند. EZ Video Cutter امکانات مفید دیگری هم دارد که با دریافت نرم افزار از آسان دانلود می توانید به آن ها دست پیدا کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار EZ Video Cutter:
- پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری
- برش ویدئوها
- به هم چسباندن قطعه ویدئو ها به یکدیگر
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- امکان تنظیم کیفیت و اندازه تصاویر
- استخراج صدا از ویدئوها
- سرعت بسیار مناسب در انجام کارها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

Yosef بازدید : 508 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Becky Brogan The Mystery of Meane Manor

 

دانلود Becky Brogan The Mystery of Meane Manor - بازی کشف حقیقت های پنهان

باز هم سعی کردیم با قرار دادن یک بازی جذاب شما کاربران عزیز را سرگرم کنیم. بازی ساده ای که نمونه های گوناگونی از آن را بارها در آسان دانلود معرفی کرده ایم. Becky Brogan: The Mystery of Meane Manor نام همین بازی جذاب و سرگرم کننده است. بازی جالبی که کاربر باید باز هم در هر مرحله به دنبال اجسام گمشده باشد که به صورت کاملا حرفه ای در تصاویر مخفی شده اند. موضوع جالب بازی هم به جذابیت آن کمک می کند چرا که کاربر باید به یک دخترک کمک کند تا پس از یافتن اجسام مورد نیازی که گم کرده به راز و رمز بازی دست پیدا کند.
گرافیک مناسب و موزیک ها جذابی که در طول بازی پخش می شوند هم از نکات جالب توجه بازی است. تفاوت های این بازی با مدل های دیگر در کمک هایی است که بازی می کند ؛ در نمونه های قبل کاربر وقتی برروی دکمه Hint کلیک می کرد خود بازی به صورت کامل محل دقیق جسم گمشده را نشان می داد اما در این بازی کاربر پس از انتخاب Hint با نزدیک شدن به جسم گمشده متوجه تغییر رنگ Hint خواهد شد که برای مثال رنگ سبز نشان دهنده نزدیک شدن کاربر به جسم گمشده است.
Becky Brogan: The Mystery of Meane Manor قابلیت های جالبی دیگری هم دارد ؛ برای نمونه در هر مرحله حیواناتی در تصاویر گنجانده شده اند که کاربر با پیدا کردن آن ها می تواند تعداد Hint ها را افزایش دهد. این بازی هم به مانند مدل های قبلی به یادگیری زبان انگلیسی کمک خواهد کرد چرا که کاربر برای یافتن جسم گمشده باید بداند هر لغت چه معنی و مفهومی دارد.

قابلیت های کلیدی بازی Becky Brogan: The Mystery of Meane Manor:
- مناسب برای سنین مختلف
- گرافیک مناسب و موزیک های دلنشین
- مناسب برای کودکان به سبب طراحی بازی
- داستان قوی و جالب
- طراحی متفاوت برای کمک های بازی
- اعلام پیغام از سوی بازی در صورت کلیک های ممتد
- مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی
- تغییر در محیط بازی در هر مرحله
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
- و ...

Yosef بازدید : 189 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Deluxe Ultra Voice Changer v1.10

دانلود نرم افزار فوق العاده ی تغییر صدا Deluxe Ultra Voice Changer v1.10

این نرم افزار نرم افزار کاملی برای تغییر صدا می باشد . این نرم افزار صدای شما را به هزاران صدای دیگر تبدیل می کند .
این برنامه دسته های صدای مختلف از جمله صدای ربات ها را دارد ! شما می توانید با این نرم افزار ویژه ساعت ها خود را سرگرم کنید . برای شناخته نشدن نیز می توانید از این نرم افزار استفاده نمایید .
برای دانلود نرم افزار و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

دانلود نرم افزار فوق العاده ی تغییر صدا Deluxe Ultra Voice Changer v1.10, 3.7 out of 5 based on 6 ratings

Yosef بازدید : 195 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Zoner Mobile Security v1.1.0

دانلود نرم افزار آنتی ویروس و امنیت Zoner Mobile Security v1.1.0

Zoner Mobile Security نرم افزار کاملی جهت تامین امنیت گوشی اندروید شما می باشد . این نرم افزار گوشی شما را از مزاحم های تلفنی , ویروس ها , کرم ها(Worm) , تروجان ها , ابزار های جاسوسی و همچنین تبلیغات های بی هوده در امان نگاه می دارد .

ویژگی های Zoner Mobile Security :
- بکاپ گرفتن و ریستور کردن از اس ام اس ها
- دارای سیستم ضد دزدیده شدن
- اسکن قوی و قدرتمند
- دارای ویجت برای دسترسی سریع به تنظیمات
- تسک مینجر ( Task Manager )
- کنترل نرم افزار ها
- قابلیت آپدیت از طریق اینترنت

برای دانلود و تصاویر بیشتری از محیط نرم افزار در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

دانلود نرم افزار آنتی ویروس و امنیت Zoner Mobile Security v1.1.0, 4.7 out of 5 based on 3 ratings

Yosef بازدید : 158 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Windows8 / Windows 8 + Launcher

دانلود لانچر ویندوز ۸ Windows8 / Windows 8 + Launcher

Windows8 یک لانچر فوق العاده زیبا و بی نظیر می باشد که تجربه کار با ویندوز ۸ موبایل را بر روی گوشی های اندروید فراهم می نماید ! با استفاده از این لانچر می توانید محیط شبیه سازی شده از ویندوز موبایل ۸ را در گوشی اندروید خود داشته باشید و از آن لذت ببرید ، از ویژگی های دیگر برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- قابلیت نمایش زنده جیمیل ، آب و هوا ، توییتر و … همانند ویندوز ۸

- امکان کشیدن و رها کردن کاشی ها (عنوان ها)

- قابلیت تغییر سایز آیکون ها

- امکان انتخاب کشور مورد نظر برای دسترسی به آخرین اخبار

دانلود لانچر ویندوز ۸ Windows8 / Windows 8 + Launcher, 4.3 out of 5 based on 6 ratings

 

Yosef بازدید : 178 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Metro Last Light

 دانلود بازی Metro Last Light وحشت در مترو

|نسخه ی RELOADED به همراه کرک معتبر |

نام بازی: Metro Last Light
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
مد بازی : N/A
حمایت توسط : 4A Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند.

 

 

Yosef بازدید : 213 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 بازی Resident Evil 6 وحشت در نگاه اویل

 دانلود بازی Resident Evil 6 وجشت در نگاه اویل
|نسخه ی RELOADED به همراه پکیج دی ال سی ها و تراک های صوتی بازی |

نام بازی: Resident Evil 6
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

یک تعادل بسیار عالی بین 3 شخصیتی که در این بازی با آن ها مواجه می شوید، وجود دارد که به شکلی بسیار زیبا شما را غافلگیر خواهد کرد. بازیکنان قسمت های جدیدی را در E3 مشاهده کردند که به فضای نسخه چهارم و مکان های ترسناک و عجیب آن شبیه بودند.

 بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند. در حالیکه کریس (Chris) را پس از اتفاقات نسخه پنجم این سری از بازی ها در این عنوان مشاهده می کنیم، بازی در بخش های دیگر تفاوت های زیادی با آن چیزی که در زمان کنترل بازی با کریس مشاهده کردید، داشته است. مأموریت هایی که لیان کندی (Leon S. Kennedy) در این بازی پیش رو دارد، بسیار متفاوت تر از چیزی است که کریس انجام می دهد. فضایی که لیان در آن ها حضور دارد، بسیار خاص هستند و اتمسفر سنگینی بر آن ها حکم فرما است. همچنین روند بازی در این قسمت ها آرام تر است و بازیکنان بیش از پیش در این قسمت ها خود را در فضای ترسناک بازی حس می کنند. در این قسمت با صحنه های تیراندازی کمی مواجه می شوید و حتی بخش های کمی هم برای دویدن در نظر گرفته شده اند. در دمویی که از این قسمت به نمایش درآمد، در 20 درصد پایانی آن ها شاهد مبارزه و صحنه های تقریباً اکشن بودیم...

 

Yosef بازدید : 227 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

Flash Website Design v2.0

دانلود Flash Website Design v2.0 - نرم افزار طراحی سایت های فلش

 

یکی از انواع سایت ها که معمولا بیشتر برای شرکت ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد ، وب سایت هایی هستند که به صورت فلش طراحی شده اند. وجود طرح های مختلف فلش به همراه کدهای HTML علاوه بر این که جذابیت زیادی دارد بازدهی بهتری را هم به دنبال خواهد داشت. طراحی این گونه سایت ها به شکل های مختلف امکانپذیر است ؛ طراح یک گرافیست حرفه ای باشد که علاوه بر دانستن زیر و بم فلش با کدهای HTML هم آشنایی دارد و یا این که با استفاده از نرم افزارهای خاصی کار طراحی را انجام داد.
یکی از نرم افزارهایی که با داشتن طرح های آماده فراوان کار طراحی یک سایت را به صورت تمام فلش فراهم می کند Flash Website Design نام دارد. ابزاری کامل و غنی از طرح هایی که کمک می کنند تا با ایده برداری از آن ها بهترین سایت را مناسب با هدف مورد نظر طراحی کرد. عدم نیاز به دانستن اسکریپت های استفاده شونده در فلش مهم ترین خصوصیت این نرم افزار محسوب می شود. تنها سلیقه و کمی هم تمرین نیاز است تا هرکاربری بتواند سایت شخصی خود را به صورت کاملا فلش طراحی کند.
Flash Website Design همچنین امکان طراحی انواع تبلیغ ها ، بنرها ، لودینگ های فلش و ... را هم امکانپذیر می سازد. جالب است که به گفته شرکت سازنده تنها 5 دقیقه نیاز است تا یک سایت جذاب با این نرم افزار طراحی و آماده Publish شود. محیط کاربر پسند نرم افزار و وجود ده ها افکت زیبا در موضوعات مختلف دو عامل دیگر موفقیت این نرم افزار خواهند بود.

Yosef بازدید : 188 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

Man of Steel HD 1.0

man of steel hd ipad دانلود بازی اکشن Man of Steel HD 1.0   آیپد

بازی Man of Steel HD که توسط کمپانی Warner Bros تولید شده است، بازی‌ای است که از روی فیلمی با همین نام ساخته شده است. شخصیت اصلی این داستان که در اصل همان سوپرمن محبوب است باید در برابر General Zod که تصمیم دارد زمین را نابود کند، ایستادگی کند. در اصل،‌ تنها کسی که می‌تواند زمین را از دست جنرال نجات دهد او است. اتقافات این بازی برگرفته از فیلم آن است و در آن با حمله به‌دشمنان خود، و فرار از دست حمله‌های سهمگین آن‌ها، باید با استفاده از قدرت‌های خاص و سرعت زیاد خود، Zod و نیروهای اهریمنی وی را شکست دهید. گرافیک این بازی در سطح بسیار خوبی قرار داشته و محیط‌های ۳D آن، بازی را برای شما زیبا خواهد نمود. لطفاً توجه داشته باشید این نسخه‌ی HD بازی است و برای iPad است. همچنین برای اجرای آن به iPad 2 و بالاتر نیاز خواهید داشت. این بازی برای iOS 5.0 و بالاتر است.

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 2,789
  • بازدید کلی : 122,408