loading...
کاغذ دانلود
Yosef بازدید : 299 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Mortal Kombat Komplete Edition

 

Mortal Kombat KE Cover دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

Yosef بازدید : 491 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود Adobe After Effects CC v12.0.0.404 - نرم افزار ادوبی افتر افکت سی سی

 

همه ی افرادی که با نرم افزار های شرکت ادوب کار کرده اند و به نوعی با گرافیک و فیلم سروکار دارند از اهمیت و استفاده از نرم افزار افتر افکت آگاهی دارند. Adobe After Effects CC نسخه ی جدید این غول جلوه های ویژه است که به تازگی توسط شرکت ادوبی منتشر شده است. در سری جدید از این نرم افزار از افکت های ۴ بعدی نیز استفاده شده است. به اشتراک گذاشتن پروژه بین چند کامپیوتر و دسترسی آسان بین فایل های اشتراکی یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار Adobe After Effects CC می باشد. استفاده از ابزار لبه در این نرم افزار باعث نگه داشتن جزییات بیشتر در هنگام جدا کردن عناصر پس زمینه می شود. از ابزار VFX برای تثبیت کننده عکس و ویرایش دقیق عکس استفاده می شود.در هنگام ویرایش فیلم می توانید نحوه نمایش دادن دوربین را تغییر دهید و از جهات مختلف پروژه را مدیریت کنید. در این نرم افزار اگر به اشتباه پروژه را ببندید در هنگام باز شدن نرم افزار محتوای فایل ویرایش ثابت می ماند. بیشتر معروفیت افتر افکت CC به خاطر پلاگین CineWare می باشد چون با استفاده از این پلاگین می شود کل پروژه استفاده شده در نرم افزار cinema 4d را وارد افتر افکت کرد و کارهای لازم را بر روی پروژه انجام داد. فقط برای کار با این پلاگین باید سیستم خوبی داشت تا بتوانیم در محیط افتر افکت همزمان با کار، با کیفیت بالا پروژه را مشاهده کنیم. cineWare در افتر افکت به شکل یک لایه می باشد که می توانید پروژه را وارد کنید.

 

Yosef بازدید : 240 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Skype v6.6.0.106

دانلود Skype v6.6.0.106 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

 

Yosef بازدید : 161 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Can Knockdown 3 (Full) v1.10

دانلود بازی فوق العاده زیبای پرتاب قوطی ها Can Knockdown 3 (Full) v1.10 همراه دیتا

 نسخه کاملا کرک شده همراه ۴۰ مرحله جدید و زیبا

Can Knockdown یک بازی فوق العاده زیبا و اعتیاد اور می باشد که نسخه سوم آن برای اندروید منتشر شده است . این بازی فوق العاده زیبا امتیاز ۵ را در گوگل پلی کسب کرده است و طرفداران بی شماری دارد ! در این بازی فوق العاده شما در محیطی زیبا و کاملا واقع گرایانه قرار خواهید گرفت و باید در هر مرحله قوطی هایی را که در فواصل مختلف قرار دارند نشانه بگیرید . اگر نشانه شما به مرکز قوطی نزدیک تر باشد امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و به مراحل بعدی راه پیدا می کنید . محیط بازی از جمله تشویق تماشاچیان بسیار زیبا می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 273 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (1)

Windows Blue 8 HD Lockscreen v4

دانلود لاک اسکرین ویندوز بلو Windows Blue 8 HD Lockscreen v4

با عرضه شدن نسخه جدید ویندوز یعنی ۸٫۱ به لاک اسکرین این نسخه نیز برای اندروید عرضه شد . این لاک اسکرین به سبک مترو می باشد .
این برنامه برای Go Launcher EX و Go Locker می باشد . برنامه اختصاصی این لاک اسکرین به شما اجازه می دهد که شرتکات های لاک اسکرین را مدیریت کنید .
(برای نصب این لاکر باید Go Locker نصب باشد )

Yosef بازدید : 265 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Weaphones: Firearms Simulator v2.0.1

 

دانلود بازی شبیه ساز اسلحه Weaphones: Firearms Simulator v2.0.1

با استفاده از این برنامه جالب میتوانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به هر تفنگی که دوست دارید تبدیل کنید و با ان شلیک کنید!  از نکات مثبت این برنامه میتوان داشتن مکانیزم دقیق همانند یک اسلحه واقعی  افکت های صوتی عالی و چرخش ۱۸۰ درجه نام برد! شما میتوانید اسلحه های مختلفی در این برنامه انتخاب کرده و با انها به شلیک ببردازید.

این شبیه ساز بسیار شگفت انگیز است و با استفاده از اجزای مختلف گوشی حسی که با یک تفنگ واقعی شلیک می کنید را برای شما به وجود می آورد !
از دیگر مزایای برنامه داشتن گرافیک HD و بی نظیر می باشد .

برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

Yosef بازدید : 122 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Bike Race Pro by T. F. Games v2.5.1

دانلود بازی موتورسواری Bike Race Pro by T. F. Games v2.5.1

 این بازی به بازی های فلش شباهت بسیاری دارد .

شما باید گوشی خود را تکان دهید تا موتور را به جلو و عقب بچرخانید و بر روی صفحه برای گاز دادن یا ترمز کردن کلیک کنید .

در بازی می توانید حرکات نمایشی انجام دهید و امکان بازی چند نفره نیز وجود دارد .

بازی دارای ۹۶ مسیر مختلف و ۱۳ موتور متفاوت می باشد .

برای دانلود Bike Race و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

Yosef بازدید : 198 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

FIFA 12 by EA SPORTS v1.4.00

دانلود بازی فوتبال FIFA 12 by EA SPORTS v1.4.00 همراه دیتا + سکه بی نهایت

یک بازی فوتبال فوق العاده زیبا می باشد که همه شما با نام آن آشنا هستید ! اکنون نسخه جدید این بازی همراه با پول بی نهایت و استقامت بیشتر را به درخواست کاربران در سایت قرار داده ایم . سری بازی های FIFA یکی از بازی های گرافیکی و محبوب اندروید می باشند که تجربه خاصی را در اختیار بازیکن قرار می دهند . از ویژگی های بازی می توان به گرافیک بالا ، حرکات دیدنی تماشاچیان و بازیکنان ، محیط واقع گرایانه و … اشاره نمود . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Yosef بازدید : 542 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Car Club:Tuning Storm v1.0

دانلود بازی باشگاه اتومبیل Car Club:Tuning Storm v1.0 همراه دیتا و پول بی نهایت

یکی از بهترین و زیباترین بازی های مسابقه ای در اندروید می باشد که به شما امکان می دهد بر روی ماشین خود تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید . در این بازی شما انتخاب های بیشتری نسبت به بازی های نهایت سرعت و آسفالت را در اسپورت کردن ماشین ها دارید و می توانید هرگونه که دوست دارید خودرو خود را اسپورت کنید . بازی دارای ماشین های فوق العاده سریع و گران قیمت می باشد که می توانید هر ماشین را به دلخواه خود اسپورت کرده و با آن مسابقه دهید ، همچنین این نسخه از بازی دارای پول بی نهایت می باشد پس نگران پول برای اسپورت کردن نباشید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 2,727
  • بازدید کلی : 122,346