loading...
کاغذ دانلود
Yosef بازدید : 278 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرش نینجا NinJump Deluxe v1.0.2

دارای قابلیت خرید آزاد
نسخه اولیه NinJump بیش از ۵۰ میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است و حالا نوبت نسخه جدید این بازی است که رکورد جدیدی بزند !
شما نقش نینجایی را بر عهده دارید که باید هر چه قدر می توانید بالا بروید ! شما باید از هیولا ها و اژدها ها بگذرید بالاتر بروید .
این بازی به سبک Arcade و رکورد زنی می باشد . یکی از ویژگی های بازی سادگی آن می باشد که شما با یک کلیک می توانید بازی را به انجام برسانید .


Yosef بازدید : 294 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

Google Chrome v28.0.1500.71 / Chromium v30.0.1560.0

 

دانلود Google Chrome v28.0.1500.71 / Chromium v30.0.1560.0 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

Yosef بازدید : 209 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

WiN 8 Genuine KMS Activator 1.0

دانلود کرک قانونی ویندوز 8 با WiN 8 Genuine KMS Activator 1.0

WiN 8 Genuine KMS Activator نام کرک جدید و فوق العاده عالی برای فعال سازی ویندوز ۸ به صورت قانونی است ، همانطور که می دانید نشان Genuine در ویندوز به این معناست که شما ویندوز را به شکل قانونی خریداری کرده و در حال استفاده هستید بنابراین با این برنامه کم حجم ویندوز خود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای به صورت رسمی فعال سازی کرده و تمامی امکانات این ویندوز محبوب لذت ببرید ، این برنامه از تمامی نسخه های ویندوز هشت از جمله Professional, Enterprise, Core, Personalization Enabler پشتیبانی می کند

Yosef بازدید : 255 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن و زیبای اندروید Zombie Highway v1.6

یک بازی زیبا و اکشن و می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! در این بازی زیبا باید به هر طریقی که میتوانید از شر زامبی ها خلاص شوید! در هر مرحله از بازی ماشین های مختلفی به شما داده می شود که باید از جاده های مختلف عبور کنید و زامبی ها را زیر بگیرید!
شما می توانید با انجام ماموریت های خواسته شده تفنگ های مختلفی را آزاد کنید که بسیار جذاب می باشند .
برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

Yosef بازدید : 236 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Advanced Photoshop Techniques

Advanced Photoshop Techniques آموزش تکنیک های حرفه ای فتوشاپ Advanced Photoshop Techniques

اگر به اصول اولیه فتوشاپ تسلط دارید و به دنبال آغاز مرحله ای جدید برای کار کردن حرفه ای تر با فتوشاپ هستید ، این ویدئوهای آموزشی بسیار مناسب شما خواهند بود . Howard Pinsky به شما آموزش می دهد تا چگونه در فتوشاپ از کارشناسی به کارشناسی ارشد ارتقا پیدا کنید ! مباحث پیشرفته تری از فتوشاپ که باعث خلق تصاویری زیبا و حرفه ای می شوند . اگر با فتوشاپ آشنایی ندارید ، بهتر است از ویدئوهای سطح پایین تری استفاده کنید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد .

Yosef بازدید : 476 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Ballance

دانلود Ballance - بازی حفظ تعادل توپ بازی با سبک و سیاقی متفاوت ... همانطور که از نام این بازی Ballance مشخص است هدف اصلی در این بازی حفظ تعادل و رساندن توپ به مقصد است. در این راه موانع متعددی پیش روی دارید و این تصمیم های به موقع و سریع شماست که باعث دست یابی به هدف و پشت سرگذاردن مراحل می شود. این بازی ساخت کمپای Cyparade می باشد و توسعه دهنده ی آن شرکت Atari میباشد. داستان بازی اینگونه است که شما، هدایت توپی را بر عهده دارید و باید این توپ را به مقصد برسانید و در به مقصد رساندن این توپ با موانع زیادی رو به رو خواهید شد و باید تلاش بسیار زیادی بخرج دهید و گاهی بخاطر یک اشتباه کوچک مجبور خواهید شد مجددا از ابتدا بازی را ادامه دهید. مراحل بازی از موانع و تنوع خاصی بر خوردار است و وقتی که یک مرحله را پشت سر گذاشتید، فکر می کنید چقدر این مرحله سهل و آسان بوده اما در مرحله ی بعد دوباره باید تلاش زیادی بکنید تا توپ را به مقصد هدایت کنید و اگر در یک مرحله با مشکل مواجه شوید و کار به اتمام رساندن آن دشوار شود به هیچ وجه از بازی زده نمی شوید و بالعکس بیشتر جذب آن شده و تمام سعی خود را برای اتمام مرحله و ادامه بازی بکار خواهید برد. موانع در بازی به شکلی طراحی شده اند که در اوایل بسیار پیچیده به نظر می آیند اما بعد از مدتی متوجه می شوید که نه تنها پچیده نیستند بلکه بسیار ساده است. از جمله موانعی که در بازی وجود دارد می توان به کیسه هایی اشاره کرد که در هوا به یک طناب متصل اند و با برخورد به آنها به شما باعث سقوط شما می شوند.شما تمام بازی را با یک توپ انجام نمی دهید بلکه در بازی، شما از 3 توپ مختلف چوبی، سنگی و کاغذی استفاده می کنید.

Yosef بازدید : 230 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

CoffeeCup Visual Site Designer v7.0

دانلود CoffeeCup Visual Site Designer v7.0 - طراحی آسان صفحات وب طراحی صفحات وب وقتی آسان می شود که به جای کدنویسی های طولانی از محط Design برای طراحی استفاده شود، اولا با استفاده از این کار هم سرعت عمل بالا می رود و هم این که آنچه را که طراحی می کنیم همان لحظه ببینیم. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که هریک قابلیت های خاص خود را داشته و می توانند به کاربر کمک کنند تا در کمترین زمان ممکن طرح های خوب را در قالب یک صفحه وب پیاده کنند. CoffeeCup VisualSite Designer یکی از این نرم افزارها بوده که می تواند تنها در محیط Design کار طراحی را به عهده گرفته و به آسانی خوردن یک آب لیوان کار طراحی را انجام داد.

Yosef بازدید : 272 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Google Android Studio v0.1 Build 130.687321

 

دانلود Google Android Studio v0.1 Build 130.687321 - نرم افزار برنامه نویسی اندروید

Google Android Studio پروژه جدید گوگل می باشد. این برنامه محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. البته این برنامه هنوز در ورژن های اولیه خود می باشد و ممکن است عیب هایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است چون گوگل ایران را تحریم کرده است، برای آی پی های ایرانی دانلود این برنامه از سایت گوگل امکان پذیر نیست بنابراین آخرین نسخه از این برنامه برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است.

 

 

Yosef بازدید : 178 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود انیمیشن Scooby Doo Stage Fright 2013 با لینک مستقیم

نام انیمیشن : Scooby-Doo Stage Fright
سال تولید : ۲۰۱۳
ژانر : انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی
کیفیت : بسیار عالی Bluray 720p
فرمت : Mkv
حجم : ۵۸۰ MB
مدت زمان : ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبان : انگلیسی
زیرنویس : ندارد

خلاصه داستان : اسکوبی دو و Shaggy برای نشان دادن استعداد خود وارد یک برنامه تلویزیونی در شیکاگو می شوند که از شانس بد آن ها ، آنجا توسط فردی بدجنس اداره می شود . حال آن به دنبال سرنخ و کشف راز این فرد خرابکار هستند …

Yosef بازدید : 192 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود Monsters University 2013 انیمیشن دانشگاه هیولاها

| انیمیشن دانشگاه هیولاها با کیفیت TS |

| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |


ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی
کیفیت : TS
فرمت : mkv
اطلاعات کامل : IMDB
امتیاز : 7.8 از 10
خلاصه داستان :
نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و ...
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 2,763
  • بازدید کلی : 122,382