loading...
کاغذ دانلود
Yosef بازدید : 275 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Bridge Constructor 1.5

بازی پل سازی آندروید Bridge Constructor 1.5

 

بسیاری از مهندسان عمران در رشته پل سازی شاید خیلی دوست دارند که برای ساختن پل از ابزارهایی استفاده کنند تا با سعی و خطا بتوانند بهترین طرح و ایده را پیاده کنند،ولی این ابزار شاید در دسترس آنها نباشد، برای این ساعت از سایت نرم افزاری برای سیستم عامل اندروید آماده کرده ایم که بتوانید به راحتی و بدون مشکل پل بسازید ، از ماشین آلات و ابزار آلات مختلف استفاده کنید تا بتوانید بهترین ایده را پیاده نمایید.
شما می توانید با استفاده از این نرم افزار پل در مکان های مختلف بسازید و حالات مختلف ابزارهای مختلف را روی آن تست کنید.وجود بیش از ۴۰ حالت مختلف که شما را در ساختن پل های مستحکم کمک می نماید.شما در ۵ تنظیمات مختلف مانند شهر،خیابان و…. می توانید کار کنید.شما با مواد و متریال مختلف سروکار دارید و مانند دنیای واقعی می توانید از مواد مختلف استفاده کنید.این بازی قابل اجرا بر روی آندروید ۲٫۲ به بالا می باشد.

Yosef بازدید : 204 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

|دانلود با لینک مستقیم


Kolah Ghermezi 92 02cover دانلود کلاه قرمزی ۹۲: ویژه برنامه عید نیمه شعبان

نام انیمیشن: کلاه قرمزی ۹۲ – ویژه برنامه عید نیمه شعبان

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: ۳۸ دقیقه

حجم: ۱۶۶ مگابایت

کیفیت: TVRip

خلاصه داستان: ویژه برنامه ی کلاه قرمزی به مناسبت روز پدر، به عنوان بیستمین قسمت از سری قسمت های کلاه قرمزی ۹۲ بر روی آنتن رفت. این قسمت هم موضوع و روند قسمت های پیشین را دنبال می کند، آموزش های بهداشتی در لابه لای برنامه گنجانده شده و برنامه های شادی به مناسبت این عید بزرگ تدارک دیده شده است و …

 

 

Yosef بازدید : 203 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

|قسمت ۲۲ به پست اضافه شد|


Black Intellect S02 cover دانلود سریال تلویزیونی هوش سیاه 2

 

نام سریال: Black Intellect 2 – هوش سیاه ۲

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

بازیگران: حسین یاری ، کیکاووس یاکیده ، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری ، کاظم هژیرآزاد و اتابک نادری

خلاصه داستان: داستان هوش سیاه ۲ از زندان آغاز می شود و در این سری شاهد خواهیم بود که کامران بوریایی جنایتکار رایانه ای با بازی کیکاووس یاکیده در تکاپوی طراحی نقشه فرار از زندان و انجام باقی ماموریت هایش در خارج از زندان است. این مجموعه در ۱۲۰ لوکیشن اصلی و ۹۰ لوکیشن فرعی مقابل دوربین رفته است . بخشی از این لوکیشن‌ها مربوط به فضای زندان است که در مساحت ۴۵۰۰ متر به طور کامل ساخته شد. همچنین فصل های مربوط به خارج از کشور این سریال در کشور ترکیه تصویربرداری شد و …


Yosef بازدید : 219 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Redline Rush v1.2.0 همراه دیتا

در بازی Redline Rush سوار بر ماشین های گران قیمت و سریع شوید و تا می توانید سرعت بگیرید ، پلیس ها را گمراه کنید و مهارت رانندگی خود را تست کنید ! از تصادفات جلوگیری کنید ، ماشین های پلیس را خراب کنید و ماشین های خود را اسپورت کنید . این بازی قادر است طرفداران این سبک را به چالش بکشد ! بازی از گرافیک بالا و محیط زیبایی برخوردار می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Redline Rush v1.2.0 همراه دیتا, ۴٫۲

out of 5 based on 19 ratings

 


Yosef بازدید : 230 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی گنگ استار وگاس Gangstar Vegas v1.0.0 همراه دیتا

یک بازی فوق العاده و زیبا می باشد که سرانجام توسط شرکت گیم لافت برای اندروید منتشر شد ! به لاس وگاس جایی که ثروت و زندگی با یک رول تاس از دست داده می شود خوش آمدید ! اگر به دنبال یک بازی اکشن و جهان آزاد می باشید این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید . در این بازی زیبا شما در نقش قهرمان بازی باید در هر مرحله ماموریت هایی که به شما داده می شود را انجام دهید . بازی از محیط فوق العاده زیبایی برخوردار می باشد که تاکنون در هیچ بازی اندروید مشاهده نشده است ! این نسخه از بازی آخرین نسخه از سری بازی های گنگ استار می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود بازی گنگ استار وگاس Gangstar Vegas v1.0.0 همراه دیتا, ۴٫۲ out of 5 based on 62 ratings


Yosef بازدید : 169 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Avast! Offline Update 2013/06/23 - آپدیت آفلاین مجموعه امنیتی شرکت اواست

ضد ویروس آواست نرم‌افزار ضدویروسی که توسط شرکت نرم‌افزاری آواست سافت‌ویر مستقر در شهر پراگ جمهوری چک ارائه می‌گردد. و برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ منتشر شد. این نرم‌افزار دارای نسخه‌های رایگان و تجاری می‌باشد. این ضدویروس بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران دارد ولی به علت تحریم امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت با آی پی ایران غیر ممکن شد است. شما کاربران آسان دانلود میتوانید به آسانی و بدون هیچ مشکلی آپدیت روزانه این آنتی ویروس قدرتمند را از سرورهای آسان دانلود دریافت نمایید. لازم به ذکر است با نصب تولبار آسان دانلود میتوانید بدون وارد شدن به سایت و پست مربوطه به صورت روزانه و مستقیم آپدیت را دریافت نمایید.

Yosef بازدید : 250 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Adobe Premiere Pro CC v7.0

 

دانلود Adobe Premiere Pro CC v7.0 - نرم افزاری فوق حرفه ای برای ویرایش فیلم ها

Adobe را باید یک آچار فرانسه برای تمامی نرم افزارها و البته مدل های مختلف کاربران دانست ؛ چراکه نرم افزارهایی که همیشه ارائه داده توانسته اند همه کاربران را در هر سطحی راضی سازند ؛ فتوشاپ توانسته گرافیست ها ، Dreamweaver توانسته طراحان وب ، InDesign توانسته ناشران و بالاخره Premiere هم توانسته تدوینگران حرفه ای فیلم ها را راضی نگه دارد. از جهات گوناگون باید Adobe  را شاید هم موفق تر از مایکروسافت دانست چرا که مایکروسافت تنها با ارائه سیستم عامل ویندوز و نوعی وابستگی که توانسته با استفاده از این سیستم عامل ایجاد کند موفق بوده است اما َAdobe آنقدر قدرتمند و حرفه ای عمل کرده که با این وجود که هیچ کاربری مجبور به استفاده از محصولاتش نیست ولی به صورت ناخودآگاه به سمت محصولات این شرکت نرم افزاری کشیده می شود. هیچ کس مجبور نیست از Premiere Pro استفاده کند اما مگر قدرتمندتر از این ابزار هم وجود دارد ؛ یا کسی مجبور نیست از فتوشاپ استفاده کند اما مگر می تواند کامل تر از این ابزار پیدا کند.
اینها مقدمه ای بود برای محصولی کم نظیر از Adobe که Premiere Pro  نام دارد. نرم افزاری بی نظیر که شاید نمونه اش با این حجم امکانات اصلا وجود خارجی نداشته باشد . نرم افزاری که با نهایت امکانات و تکنولوژی ها ویرایشی قدرتمند را برای فیلم ها امکان پذیر می سازد. اکثر فیلم هایی که امروزه ما با نهایت کیفیت و استفاده از انواع تکنولوژی و ویرایشی حرفه ای مشاهده می کنیم با این محصول ادوبی تدوین شده اند. نسخه 7 از این نرم افزار که در مجموعه Creative Cloud شرکت Adobe جای گرفته تغییرات مهمی را در خود می بیند. شاید مهم ترین خصوصیت را بتوان در این مورد خلاصه نمود که دیگر قرار است از این به بعد ادوبی تنها نسخه های 64 بیت برای Premiere Pro  ارائه دهد ، نه تنها Premiere Pro  بلکه After effects هم تنها به صورت 64 بیت عرضه می شود ؛ این امر هم به این دلیل است که سیستم های 32 بیت دیگر توان پردازش های سرسام آور این دو محصول را ندارند. با این که این نسخه قرار است تنها برروی سیستم عامل 64 بیت نصب شود اما با توجه به بهینه سازی های انجام شده سرعت عملکرد نرم افزار با افزایش چشم گیری رو به رو شده و کاربران سیستم عامل 64 بیت پس از نصب این نسخه می توانند این افزایش سرعت را به راحتی حس کنند.
سیستم جدیدی که برای پردازش در این نسخه از نرم افزار پیاده شده است دلیل افزایش سرعت شده است ؛ سازگاری با ویندوز های 64 بیت و پردازنده های این پلتفرم و همچنین سازگاری مثال زدنی و هماهنگی های خاص با GPU هم به این افزایش سرعت کمک کرده اند. امکانات ویرایشی در نسخه CS6  هم به تناسب کامل تر شده اند ، افکت هایی جدید ، امکانات جدیدتر برای ساخت انواع دی وی دی فیلم ، سازگاری بهتر با دیگر محصولات Adobe ، سازگاری کامل تر با انواع دوربین ها برای انتقال فایل های ویدئویی و ویرایش آن ها ، افزایش کیفت کار ویرایش و ذخیره سازی با نهایت کیفیت یعنی HD . سازگاری کامل با Aftere ffects هم از خصوصیات این محصول ادوبی به شمار می روند.
با توجه به این که این نسخه تنها برای سیستم های 64 بیت قابل استفاده است پس کاربرانی که تنها از سیستم عامل ویندوز 64 بیت دارند می توانند این نسخه را نصب و از امکانات آن استفاده کنند. حجم این نسخه با نسخه قبلی تفاوت چندانی ندارد و نسبت به نسخه قبلی هم تا حدودی سریعتر نصب و اجرا خواهد شد. دوستانی که از ویندوز 64 بیت استفاده می کنند پیشنهاد می کنیم حتما این محصول ادوبی را تست کنند.


Yosef بازدید : 212 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Professional CC v13.0

نرم افزار ساخت انیمیشن های دو بعدی حرفه ای

دانلود Adobe Flash Professional CC v13.0 - نرم افزار ساخت انیمیشن های دو بعدی حرفه ای

 

 نرم افزار جدیدی که قرار است از مجموعه نرم افزارهای شرکت ادوبی در این مطلب به شما کاربران گرامی پیش کش کنیم ابزاری نیست جز نرم افزار قدرتمند Adobe Flash Professional

که بی شک اگر قدرتمندترین نرم افزار در زمینه طراحی های فلش به صورت دو بعدی نباشد مطمئنا یکی از قدرتمندترین ها در این زمینه است. البته این ابزار دستی هم در طراحی های سه بعدی دارد اما شاید به اندازه دو بعدی دستان کاربر برای طراحی ها باز نباشد.

Yosef بازدید : 192 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

ooVoo v3.5.9.41

دانلود ooVoo v3.5.9.41 - نرم افزار پیام رسان با قابلیت چت صوتی و تصویری

کاربرانی که با اینترنت و پیام رسان ها سروکار دارند حتما با قابلیت های Skype آشنایی دارند. نرم افزاری که امکان چت صوتی و تصویری را با بهترین امکانات به کاربران ارائه می دهد. سلیقه کاربران همیشه یک جور نیست و همه Skype را نمی پسندند به همین دلیل ما قصد معرفی نرم افزاری جدید را داریم که به همان سبک Skype عمل می کند. ooVoo نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد، امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است، در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با 6 کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. قابلیت هماهنگی با سیستم های دیگر ، ضبط صداها و تصاویر رد و بدل شده ، حالت Full Screen برای نمایش هرچه بهتر تصاویر و امکان چت به صورت متنی و ارسال فایل هم از دیگر امکانات این مسنجر به شمار می روند. ooVoo از یک واسط کاربری جذاب هم بهره می برد که کار با نرم افزار را فوق العاده آسان می کند. البته کاربرانی که می خواهند از سرویس های این پیام رسان استفاده کنند حتما بایستی در سایت این شرکت عضو شوند و ارتباطات هم ما بین کاربران همین مسنجر امکان پذیر است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ooVoo:
- ارتباط صوتی و تصویری با دوستان
- ارتباط همزمان با 6 کاربر
- نمایش Full Screen در چت تصویری
- امکان ضبط ورودی و خروجی به صورت صوتی و تصویری
- قابلیت به اشتراک گذاری فایل
- امکان برقراری ارتباط از طریق
- امکان Import کردن ID از پیام رسان ها ، شبکه های اجتماعی و ...
- رایگان بودن استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 

Yosef بازدید : 178 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Mozilla Firefox v22.0

دانلود Mozilla Firefox v22.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.
نسخه جدید از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسی در ادامه برای دانلود کاربران عزیز فارسی زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندی های جدید موزیلا ، قرار است نسخه های بعدی تنها طی چند ماه آینده رونمایی شوند اما همین نسخه جدید هم می تواند گام بلندی برای پیروزی بر IE بردارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 2,757
  • بازدید کلی : 122,376